Már csak így érvényesíthető az utazási kedvezmény 2025-ben!

Életbe lépett az új tarifarendszer a közlekedési szolgáltatásokban, amely jelentősen eltért az előző kedvezményrendszertől, és az illetékesek szerint sokkal átláthatóbb lett. A nyugdíjasok utazási kedvezményei is átalakultak, és a különböző bérletek is változtak, amit érdemes megismerni. Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk, hogyan módosultak a nyugdíjas kedvezmények, milyen árakon kaphatók a nyugdíjas vármegye bérletek, és hogy az idősek igénybe vehetnek-e olcsóbb országos bérletet.
ITT VANNAK AZ ÚJ RENDSZER RÉSZLETEI!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mazda CX-80, a 2022-es Mazda CX-60 hétüléses folytatása, hamarosan megérkezik az Egyesült Királyságba. A hivatalos sajtóbemutató 2025 elejére van tervezve, de a cég két nagyon késői prototípust, jobb oldali kormányos példányt kölcsönzött nekünk, hogy megnézhessük, hogyan boldogulnak a brit közlekedésben. Az autókat „99%-ban késznek” minősítették.
Más különleges családi SUV-któl talán csak a motorháztető alatt eltérően nem tekinthető túl szokatlannak ez az autó; bár a Mazda már korábban is foglalkozott ilyenekkel. Vegyük például a Pathfinder XV-1-et: egy első szériás Land Rover másolatot, de még szemüvegesebbet, különösen, ha Kermit zöldre festették, ahogy sokakat. Az 1960-as években ezekből a 4×4-esekből egy kis szériát gyártottak egy dedikált Mazda üzemben, ami akkor Burmában volt, és különböző kormányzati ügynökségek rendelték őket. Még ma is vannak Mazda vezetők, akik nem hiszik el, hogy az XV-1 valóban létezett, hacsak nem mutatsz nekik egy példányt, a jelvényeivel együtt.
Ha az XV-1 legalább funkcionális volt, a Parkway 26 a motoros show különcöt alkotó koncepciója volt, amely sorozatgyártásba került. A The Shard-hoz hasonló üvegkupolával rendelkező, egész jó kinézetű 26-os egy háromtonnás, 25 fős minibusz volt, amit egy, minden bizonnyal gyenge kétrotoros Wankel hajtott. Ahhoz, hogy valamilyen haladást elérjen, az autót annyira meg kellett hajtani, hogy két 70 literes üzemanyagtartályra volt szükség a szomjának csillapítására. Ha működő légkondicionálót akartál, egy 1000 köbcentis hagyományos motor is kellett hozzá. Igazi ördögi kör. Mindössze 44 darabot gyártottak belőle.
Mindez azt jelenti, hogy a Mazda számára egy nagy teljesítményű dízelmotor kifejlesztése a közelmúltban, és annak bevezetése Európába a kontinens jelenlegi, puritán ellenszenve ellen, teljesen normális dolog. Az okos új mild-hibrid 3,3 literes, soros hatos motor debütált egy-két éve a Mazda CX-60-ban. Ez az autó egy közepes méretű SUV volt, érdekes belső térrel, csendesen élvezetes kezelhetőséggel és feltűnően rossz menetkényelemmel, amely részben az túlzottan elnyelt hátsó hídnak köszönhető.
Leave a Comment