Már el is dőlt?! Óriási különbség a Tisza és Fidesz között!

A Publicus Intézet 2025 áprilisának elején végzett országos felmérést. A politikailag bizonytalan válaszadók közül is tízből hét inkább pesszimista véleményt fogalmazott meg. Ezzel szemben a kormánypárt szavazóinak 87 százaléka pozitívan értékeli az ország helyzetét, ami javulást jelez a korábbi időszakhoz képest.
MEGJÖTTEK A FRISS ADATOK! ÍGY ÁLLNAK JELENLEG A PÁRTOK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Range Rover Sport, akárcsak a nagyobb testvére, kiemelkedő mechanikai izolációval és zajcsillapítással rendelkezik, így mércét állít a prémium SUV-k között. Alacsony sebességnél a jármű egyedülálló luxusautó-hangulatot áraszt, amelyet semmi nem múl felül, az égéstér zaját alig lehet hallani, és nem érzékelhető vibráció még közepes motorerő mellett sem.
A D300 dízelváltozat tesztelésekor megfigyeltük, hogy bár a jármű teljesítményadatai, például a gyorsulás és a fékezés tisztességesek, azok kissé mérséklődtek a jármű tervezésének köszönhetően. Mivel igazi, kétfunkciós 4×4-es járműről van szó, a Sport nehezebb, mint sok vetélytársa, és M+S négy évszakos gumikon fut, amelyek inkább a terepjáró képességet helyezik előtérbe, mint az aszfalton nyújtott teljesítményt. A sebességváltása is rövidebb, mint más modelleké, hogy képes legyen megbirkózni a kemény tereppel, de ez némi sebességveszteséget eredményez az aszfalton.
A gépkocsi parkoláskor automatikusan aktiválódó elektronikus kézifékje talán szokatlannak tűnhet azok számára, akik szoktak manuálisan behúzni a kéziféket a piros lámpánál. Azonban ez a funkció hozzájárul a jármű összességében egyszerű használatához.
Az úton a Range Rover Sport a jól megszokott módján teljesít: fokozatosan felépülő nyomatékának köszönhetően könnyen vezethető alacsony sebességnél és problémamentesen kezelhető terepen. A sebességváltások simák és időben jól elosztottak, a motor pedig figyelemre méltóan jó alsó fordulatszámú reakcióval rendelkezik, ugyanakkor nagyobb sebességnél is megfelelő rugalmasságot biztosít. Az egyes modellváltozatok számára kidolgozott kompromisszumok, amelyek az off-road képességet, az úton való kényelmet és a dinamikus vezetési élményt ötvözik, majdnem tökéletes egyensúlyt alkotnak. A jármű tömege érezhető, de sosem válik terhessé. Az elektromos négykerék-kormányzási rendszer különösen fontos előny a szűk helyek manőverezésénél, és hatalmas előnyt jelent a városi környezetben.
Amint elhagyja a várost, a Range Rover Sport igazi dinamikus képességei kerülnek előtérbe. A kormányzás precizitása, a jól kiegyensúlyozott vezetési reakciók és a finom felfüggesztés mind egy olyan vezetési élményt biztosítanak, amely kiemelkedik a prémium SUV-k közül. Ez nem csupán a kényelemről szól – a jármű képes olyan tapintható, kommunikációs vezetési élményt is nyújtani, amely bizonyítja, hogy a Range Rover Sport sokkal több, mint egy egyszerű terepjáró.
Leave a Comment