Meghalt Schmuck Andor

Schmuck Andor 54 évesen távozott az élők sorából – hírét több forrás is megerősítette. Már hónapokkal korábban tudatta a nyilvánossággal, hogy komoly egészségügyi problémával néz szembe. Bár a kezelést megkezdte, azt egy időre félbeszakította, hogy részt vehessen egy szórakoztató televíziós műsorban. Döntését sokan értetlenséggel figyelték, de ő maga derűvel és méltósággal viselte a megpróbáltatásokat.
ÍGY HALT MEG Schmuck Andor:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Subaru XV 2012-ben jelent meg a piacon, mint az Impreza jól ismert modelljének SUV-kiterjesztése, amely a márkára jellemző bokszermotor-filozófiát hozta be a letisztultabb, szterilebb és egyre növekvő crossover világba.
Az Egyesült Királyságban sosem számított igazán nagy sikernek, de a Subaru reméli, hogy az új modellel fordítani tud ezen. Az XV mára a gyártó egyik fő bevételi forrásává vált, és a második generációs modell célja, hogy az előd robusztus, kompromisszummentes karakterére és bájára építve jobb közúti viselkedéssel és magasabb minőséggel nyerje meg a vásárlókat.
A Subaru terepjáró kínálatában az Outback kombi és a Forester SUV alatt helyezkedik el, és olyan modellekkel versenyez, mint a Nissan Qashqai, Skoda Karoq, Mitsubishi Eclipse Cross vagy a SEAT Ateca. A csúcsfelszereltségű változatok ára már majdnem eléri az Audi Q3 belépőszintű modelljeit.
Az XV kínálata üdítően egyszerű. Kétféle hajtáslánc és két felszereltségi szint közül lehet választani, mindkettő korrekt felszereltséggel rendelkezik. A két elérhető motor a Subaru jellegzetes bokszermotorjai: egy 1,6 literes, valamint egy erősebb, 2,0 literes négyhengeres benzinmotor. A hajtáslánc különlegessége, hogy kizárólag fokozatmentes (CVT) automata váltóval kapható – kézi vagy hagyományos automata opció nincs.
Első ránézésre nehéz megkülönböztetni az új modellt az előző generációtól, mivel a külső frissítések igen visszafogottak. Ugyanakkor a második generációs XV jóval kifinomultabb és jobb vezetési élményt nyújt, mint elődje. Bár terepen jól teljesít, a közúti használhatóságát visszafogja a szűk motorválaszték és a CVT-váltó. Az új XV sokkal kellemesebben vezethető, mint az előző modell, de a CVT váltó elrontja az összképet.
A hajtáslánc és a váltó terén alkalmazott eltérő megközelítés miatt az XV teljesen más karaktert mutat, mint a legtöbb riválisa. A csúcsot jelentő 2,0 literes bokszermotor 154 lóerős, a CVT váltóval párosítva alacsony fordulaton simán működik, ám a nyomaték hiánya miatt gyakran kell erősebben hajtani, ha gyorsítanánk.
A probléma leginkább ott van, hogy a CVT váltó folyamatosan magas fordulatszámon tartja a motort – 3.000-es fordulat felett pedig a motor elveszíti finomságát. A kormány mögötti váltófülek lehetőséget adnak a „kézi” váltásra, de ez nem meggyőző megoldás, és nem is teszi élvezetesebbé a vezetést.
A kormányzás viszont nem rossz. Maga a rendszer viszonylag közvetlennek érződik, jól reagál a mozdulatokra, bár visszajelzésből nincs sok – ami ebben a kategóriában nem ritka. A karosszéria mozgása jól kontrollált, köszönhetően a crossoverekhez képest alacsonyabb súlypontnak, amit a bokszermotor alacsony elhelyezkedése tesz lehetővé.
Leave a Comment