Megjöttek a százalékok!

Megjöttek a hivatalos vagyis NON hivatalos számadatok! Februárban mind a Tisza Párt, mind Orbánék erősödni tudott a teljes népesség körében! A kutatás nem, életkor, iskolai végzettség és településtípus szerint reprezentatív! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Maserati régi, szívó V8-asát természetesen sokan hiányolni fogják, de a 3,0 literes Nettuno V6 méltó utódnak bizonyul.
Ami a nyers gyorsaságot illeti, a GranTurismo Trofeo kissé lemarad a nemrég tesztelt GT 63 mögött – de csak minimálisan. Ráadásul az Egyesült Királyság útjain ritkán adódik alkalom arra, hogy az ilyen teljesítményű autókat valóban padlógázzal hajtsuk, így a különbség inkább elméleti, vagy a kávézók előtti dicsekvéshez hasznos.
Szinte minden szempontból ez egy komolyan gyors autó. A teljesítményleadás kissé késlekedő, rétegzett karaktere és őszinte, karakteres hangja valódi egyéniséget ad neki. Alacsony fordulaton mélyen morog, mintha „megtöltené a tüdejét”, majd magasabb fordulaton versenyautós élességgel szólal meg. A hang mindig kissé érdes, nyers textúrájú – pont, amit egy olasz GT-től várnánk.
Az ésszerűen kiosztott nyolcfokozatú váltó lehetővé teszi, hogy az egész fordulatszám-tartományt kihasználhasd közúton is. Az alsó négy fokozat szorosan követi egymást, és ha a váltásokat a kijelzett 6500-as fordulaton végzed (a tényleges 7200-as határ helyett), harmadik fokozatban már közel kerülsz az országos sebességkorláthoz – tehát valóban kiélvezheted az autó képességeit, anélkül, hogy azonnal túllépnéd a szabályokat.
A váltó a jól ismert ZF nyolcfokozatú automata, amely tökéletes választás ehhez az autóhoz. Automata módban simán kapcsol, és ésszerűen választja ki a váltási pontokat, a kormány mögötti váltófülekre pedig gyorsan reagál.
Corsa módban a Maserati szándékosan beépített egy enyhe rántást a padlógázas felváltásokhoz, hogy sportosabb érzetet keltsen – ez talán nem feltétlenül szükséges, de szerencsére nem túl zavaró. Az élmény így is kifinomult, de érezhetően izgalmas.
Leave a Comment