Megmutatta fogsorát!

Alekosz ingyen kapott egy több mint egymillió forintos új fogsort, mert rajonganak érte. Az izomceleb még februárban árulta el, hogy egy érdi fogászaton… MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az eredmény az úton nem igazán lenyűgöző. Amikor rálépsz a gázpedálra, nem igazán érzed a 430 lóerőt. Ha tippelnem kellene a specifikációs lap nélkül, valószínűbbnek érezném a 300 lóerőt. Az persze így is elég gyors, de egy kicsit csalódást okozó, ha 430 lóerőre számítasz.
Ezt nem segíti elő a gázpedál térképezése sem. Kivéve, ha átléped a kickdown kapcsolót, a gyorsulás fokozatosan növekszik az út sebességével, és csak körülbelül 50 mph sebességnél adja le a teljes teljesítményt.
Különböző szintű regeneratív fékezés áll rendelkezésre a vezetési mód szerint, attól függően, hogy a D vagy B üzemmódot választottad-e, illetve hogy be van-e kapcsolva az e-Pedal. Egyik sem kínál azonban valódi ingadozást vagy teljes egypedálos vezetést.
Nem mondhatom, hogy a módosított nyomatékelosztás túl nagy hatással lenne a vezetési élményre. Nem vezettem elég hosszan egy széria Ariyát ahhoz, hogy megmondjam a különbséget, de önállóan a Nismo még mindig túlnyomórészt elsőkerék-hajtásúnak érződik.
Még az ESC kikapcsolt módjában (ami nem teljesen kikapcsolt) sem érezni soha a forgást a teljesítmény terén. Szép ívet vesz a hátsó gázpedál használatával, de nem egy kicsi autó, így ha hevesen dobálod, az óvatosságra van szükség.
A kormányzás könnyed, de intuitív, bár nem ad túl sok visszajelzést, és bőséges tapadás áll rendelkezésre. Ha haladni akarsz egy vidéki úton, megteheted.
Jobb, ha sima utat választasz. A menet kényelmetlenül kemény volt a francia tesztutunkon, és valószínűleg nagyon fárasztó lenne az Egyesült Királyság útjain nagyon gyorsan. Az elnyelés viszonylag jó, nem különösebben kemikusan kemény, csak nagyon „forgalmas”.
Nincs semmi hatalmasan rossz a módján, ahogy az Ariya Nismo vezet, de ugyanakkor a teljesítménymarketing valahogy túllépettnek tűnik. Ezt elmondhatnánk az ID 4 GTX és a Skoda Enyaq vRS esetében is, de azok legalább a hátsókerék-arányosabb egyensúlyuknak köszönhetően jobban kezelhetők, mint a Kia EV6 AWD.
Leave a Comment