Megmutatta új házukat Rácz Jenő!

Rácz Jenő és családja izgatottan figyelik, ahogy új otthonuk napról napra formát öltenek. Az építkezés továbbra is gyorsan halad, és a legújabb hírek szerint már csak néhány lépés választja el őket a kulcsrakész állapottól. A hidegburkolási munkák már lezárultak! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az LM tengelyei teljesen függetlenek: elöl lengőkaros, hátul pedig dupla keresztlengőkaros felépítésűek, acélrugókkal. Nincs tehát légfutómű, ami javítaná a kényelmet, de a Lexus inkább az Aktív Változó Felfüggesztés (Active Variable Suspension) lengéscsillapítóit választotta, amelyek merevsége aktívan szabályozható szolenoidokkal, hogy ellenőrizzék a billenést, dőlés és mozgást. Az LM-en, és először bármely Lexus modellen, ezek passzív frekvenciaválasztó szelepeltetést is tartalmaznak. Az Egyesült Királyságban csak egy hajtáslánc érhető el: a 350h benzin-elektromos változat. Ez egy 2,5 literes négyhengeres benzinmotort kombinál egy fő elektromos hajtómotorral (elsőkerék-hajtású modell), vagy tengelyenként egy-egy elektromos motorral (teljes értékű összkerékhajtású, ahogy azt teszteltük). Bár ez egy összkerékhajtású autó lehet, a hátsó kerekeknek nincs kapcsolata az elülső belső égésű motorral, hanem kizárólag elektromosan hajtják őket.

A M ügyfelei választhatnak hétüléses kabinelrendezés és négyüléses kabin között, utóbbinál középső, sofőr-stílusú válaszfallal (ahogy azt teszteltük). A olcsóbb, hétüléses változat esetében a második sorban lévő utasok helye van előnyben, szemben a hátsó soréval (a felhajtható harmadik sorú székeket alkalmi használatra szánták), és több csomagtér áll rendelkezésre, mint a négyüléses modellnél.

Leave a Comment