Megrendítő: Így búcsúzott el Balázs Péter!

Balázs Péter neve elválaszthatatlanul összefonódott a magyar színjátszás világával, legyen szó színpadi alakításokról vagy ikonikus szinkronszerepekről. A Kossuth- és Jászai Mari-díjas művész számtalan televíziós produkcióban, sorozatban és vígjátékban hagyta ott a kézjegyét. Színházigazgatóként is bizonyította, hogy a szórakoztatás mestere, és pontosan érzi, mi kell a közönségnek.
ÍGY BÚCSÚZOTT EL Balázs Péter!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A front-wheel-drive Tucson hibrid modellje rávilágít arra a tipikus inverz összefüggésre, amely a súly és a hatékony, könnyed vezethetőség között van.
Ez a modell lényegében ugyanazt az 1,6 literes hibrid hajtásláncot osztja meg a négykerékhajtású Kia Sorentóval, de 400 kg-mal könnyebb, így sokkal meggyőzőbb, mint egy családi SUV, amely kiemelkedő zöld jellemzőkkel rendelkezik.
Gyorsabb vezetés közben végül hagytam figyelmen kívül a váltófüleket. Egyszerűen túl lassúak. Úgy tűnik, hogy ez inkább azoknak szól, akik vontatni szeretnének, ami rendben van.
A teljesítmény erőteljes anélkül, hogy izgalmas lenne. A hatfokozatú automata váltó egy kicsit lassú lehet a reagálásában, de az elektromos motor azonnal rendelkezésre álló nyomatéka így is meglehetősen könnyed gyorsítást eredményez.
A Tucson viszonylag gyorsan elindul, de enyhén csúszós felületeken, ha túl agresszívak vagyunk a pedálokkal, akkor meglehetősen erős tengelyingadozást tapasztalhatunk. Azonban ha egy kis önmérsékletet tanúsítunk, akkor egy tisztes 0-60 mph időt is ki lehet hozni belőle: mi 7,6 másodpercet mértünk Millbrook nedves, egy mérföldes egyenesén.
A fékek megfelelő megállító erőt és pedálérzetet biztosítanak, a Tucsonnak 54,1 méterre van szüksége a 70 mph-ról való megálláshoz.
Vannak olyan pillanatok, amikor a hibrid teljesen elektromos üzemmódban mozog. A válaszadás általában sima, és ha szeretnénk, a kormánykeréken elhelyezett váltófülekkel irányíthatjuk, hogy milyen sebességfokozatban legyen az autó (egy hosszabb húzás a felváltóval visszateszi a Drive módba).
Teljes automata üzemmódban néha előfordul egy kis habozás, miközben a rendszer próbálja eldönteni, hogy pontosan milyen válaszreakcióra van szükség.
A tapadás és a vonóerő jók, és van egy digitális kijelző, amely megmutatja, hogy a hajtás hol oszlik meg.
Leave a Comment