Megszakították az ÉLŐ HÍRADÓT! EZ TÖRTÉNT!

Egy váratlan esemény szakította meg az M1 híradójának megszokott menetét: az élő adás során majdnem fél percen keresztül jól látható volt egy férfi pólója, amelyen egy szivárványos háttér előtt sminkelt Orbán Viktor arcképe volt látható – erről elsőként a Telex számolt be.
Mutatjuk a részleteket!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mennyit változtat a 23%-os teljesítménynövekedés, a 33%-os nyomatéknövekedés és a hátsókerék-meghajtásra való váltás a Polestar 2 gyorsulásán és általános vezetési élményén?
A teljesítménynövekedés jelentős. Míg a korábbi elsőkerék-meghajtású modell 8,0 másodperc alatt érte el a 60 mph-t, az új hátsókerék-meghajtású változat ezt mindössze 5,9 másodperc alatt teszi. Az 100 mph eléréséhez szükséges idő is csökkent, 21 másodpercről 15,5 másodpercre, és a 30-70 mph közötti idő is javult, 6,7 másodpercről 5,0 másodpercre. Ezek jelentős javulások.
A riválisokhoz képest a Polestar 2 sokkal versenyképesebbé vált. Például az idén tesztelt, egymotoros Hyundai Ioniq 6 minden mérésben lassabb volt – a 0-60 mph és a 30-70 mph idő is több mint egy másodperccel hosszabb volt. Az egymotoros, hosszú hatótávolságú Nissan Ariya pedig még lassabb volt.
A Polestar 2 továbbra is megőrzi jól balanszolt hangolását, sima és reagálékony érzést biztosít, miközben most gyorsabban reagál a gázpedál érintésére. A hátsó kerekeken jól fekszik le a teljesítmény, de nem érződik túlzottan kívánatosnak, inkább könnyed vezethetőséget és energikus gyorsulást kínál, mindeközben megőrzi a felnőttkori kifinomultságot.
A vezetési élmény részletei is figyelemre méltóak. Például könnyedén be- és kikapcsolhatod az alacsony sebességű „kúszó” funkciót, és az energia-visszanyerés preferenciáit is beállíthatod a központi infotainment képernyőn. Mivel a Polestar nem biztosít váltófüleket az akkumulátor-visszanyerés szorosabb kezeléséhez (amit egy kicsit hiányolunk), az általános vezetési élmény mégis intuitív és könnyen kezelhető.
A vezetési stílust tekintve választhatsz energiatakarékosabb megközelítést, amikor az autó „vitorlázhat” a leoldott gázpedálon, hogy megőrizze a lendületet, és amikor szükséges, energiát nyerhet vissza. Alternatívaként bátrabb vezetési stílust is választhatsz, amikor az autó automatikusan és hatékonyan nyeri vissza az energiát, ha felengeded a gázpedált. Bár a meghajtó motor hátsó elhelyezése némileg befolyásolhatja a fékenergia-visszanyerés hatékonyságát, ezt a gyakorlatban nem érezni.
A komfortot illetően, a Polestar 2, még a választható 20 hüvelykes kerekekkel és zajcsökkentő Continental abroncsokkal is csak átlagos teljesítményt nyújt a futás zaját illetően. A 2024-es modell, a kissé keményebb hátsó felfüggesztéssel, enyhén zajosabb utazást mutatott, mint a pre-facelift változat, és nem annyira csendes, mint néhány riválisa, például a Skoda Enyaq iV, Kia EV6 vagy a Mercedes EQA. Bár a Polestar 2 továbbra is viszonylag nyugodt és csendes marad az utasok számára, a kabin szigetelése jobb lehetne egy prémium kategóriás autóhoz.
Leave a Comment