December 7-én még minden a megszokott rendben zajlott: Blanka édesapja autóval vitte el a 14 éves kislányt egy r/ndvúra Cegléden. Úgy beszélték meg, később érte is megy majd. Ám amikor eljött az idő, Blanka nem jelent meg. A telefonja helyzetjelzője kikapcsolva, hívásra nem reagált, és órákból napok lettek – nyoma veszett. A család azonnal a rendőrséghez fordult, körözést adtak ki, az édesapa pedig álmatlan éjszakákról beszélt. „Nem tudtam aludni azóta” – mondta megtörten. A közösségi oldalakra felkerültek Blanka mosolygós fotói: egy életvidám, csinos kislányé, aki szeretetben nőtt fel, boldog életet élt.
Megtalálták az eltűnt Blankát, de sajnos rossz hír érkezett! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A V40 minden igényét kielégítette a már említett crossover változat, a V40 Cross Country. A 40 mm-rel magasabb és dekoratív karosszériaelemekkel ellátott modell jól nézett ki, de nem terepjáró.
Csak az 5-ös verzió kapott összkerékhajtást. Könnyű gúnyolódni az ilyen crossovereken, de nézzük csak meg, mennyi pozitív figyelmet kap manapság egy Volkswagen Polo Dune vagy akár egy Rover Streetwise.
A 2016-os ráncfelvarrás során áttervezték a hűtőrácsot, az XC90-ből ismert „Thor” alakú nappali menetfényeket, valamint néhány új keréktárcsát és -stílust hozott, de ezek a módosítások nem voltak elegendőek ahhoz, hogy távol tartsák a jelentősen továbbfejlesztett riválisokat, az A3-at és a Mercedes A-osztályt , így a modell stabil, de csendes üzletet folytatott a gyártás 2019-es leállításáig.
A V40 népszerűsége a magán- és céges vásárlók körében annak köszönhető, hogy majdnem annyi használt benzinmotor van a piacon, mint dízel. Siessen, és akár egy használt V40-esre is szert tehet a Volvo Selekt által jóváhagyott használt autó programja keretében (legfeljebb öt éves autókra).
Motor: A 2,0 literes D4 dízelmotor gyenge járása és megnövekedett üzemanyag-fogyasztása hibás EGR-szelepre utalhat. A szervizelés 30 000 km-enként vagy 12 havonta esedékes, kivéve a D2-t, amely 20 000 km/12 havonta. Minden motorban van vezérműszíj, amelyet rendszeresen cserélni kell.
Váltó: Néhány későbbi hatfokozatú manuális váltónál kuplungproblémák jelentkeztek. Figyeljen a kuplungpedál nyikorgására is. A korábbi Ford Powershift automaták kritikát kaptak (a tétovázás miatt), de a későbbi Aisin váltó nem annyira. Felfüggesztés és kerekek: Az R-Design modellek gyémántcsiszolt könnyűfém keréktárcsáinak lakkja hajlamos a leválásra, és a javítása költséges.
