Megvan a Farm VIP újabb kiesője!

Újabb érzelmekkel teli pillanathoz érkezett a Farm VIP: a péntek esti adásban izgalmas farmgyűlés és feszültséggel teli párbaj zajlott, amelynek végén MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha jobban megnézed, észreveheted a kagylóformájú motorháztetőt és az első sárvédő szellőzőnyílásokat is, amelyek vizuális tisztelgésként szolgálnak. Ami a legfontosabb, hogy a Suzuki egy jellegzetes, robusztus és karakteres dizájnt alkotott itt – olyat, amely barátságosabb és egyszerűbb vizuális identitással rendelkezik, mint sok riválisa.
A Vitara ezen generációja, amely az ‘LY’ kódnevet viseli, elég hosszú élettartama alatt hagyományos benzines és dízel motorokkal volt elérhető, de most mild-hibrid és teljes hibrid benzines erőforrással is választható; mindkét motorkivitelhez elérhető az ‘Allgrip’ összkerékhajtású változat.
Ez azt jelenti, hogy van egy hárompedálos, 1,4 literes turbós mild hibrid manuális ‘4×4’; valamint egy kétpedálos, 1,5 literes teljes hibrid ‘4×4’. Mindkettő elektronikus vezérlésű, viszkózus kuplungot használ a nyomaték hátulra történő áramoltatásához, „igény szerint”; és mindkét verzióhoz választható egyszerűbb, elsőkerékhajtású változat is, ha az jobban tetszik.
A teljes hibrid 114 lóerős csúcs teljesítményre van beállítva, és 0-100 km/h-ra körülbelül 13 másodperc alatt gyorsul; míg a mild hibrid turbó 127 lóerőt ad, és 0-100 km/h-ra kicsivel több mint 10 másodperc alatt gyorsul.
A dizájn szempontjából a Suzuki a 2025-ös modellév frissítése során új hűtőrácsot és első lökhárító kialakítást hozott, ami egy kicsit egyszerűbb, mint az előző változat, valamint egy megnövelt hátsó tetőspoilerrel rendelkezik, amely oldalirányú kiterjesztésekkel van ellátva a tisztább légellenállás érdekében. Több kéttónusú színkombináció is elérhető, ahol a karosszéria és a tető kontrasztos festést kap.
Leave a Comment