Csisztu Zsuzsa életét kiskorától a sport határozta meg, amiből aztán egy csapásra át tudott nyargalni a tévézés világába – bár nem önszántából lett riporter. 1988-ban a szöuli Olimpián versenyzett, amikor meghirdették az akkori „Sportriporter kerestetik” vetélkedőt, amit pályabelépő pályázatnak is hívtak.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A motor nem igazán meglepetés: egy 1000 köbcentis, háromhengeres turbós benzines, amely elméletileg 111 lóerőt és 160 Nm-t képes leadni. A gyakorlatban azonban ez gyakran sokkal gyengébben érződik, mintha nem akarna igazán mozogni a ZS. Pedig az autó súlya, 1260 kilogramm, mellett a 111 lóerőnek jobban kellene érezhetőnek lennie. Az áttételezésben is van hiba: a hatsebességes váltó felesleges túl sok fokozattal, mivel a hatodik fokozatba nagyon ritkán kerül elég erő, így szinte mindig egy fokozattal alacsonyabbra kell kapcsolni, hogy a motor teljesítménye érződjön. A fogyasztásom végül 7,5 liter lett, amiben benne van a városi, autópályás és országúti használat is. Ehhez képest a gyári adatok 6,6-7,2 liter között mozognak, így a 7,5 literes átlag még elfogadhatónak mondható.
Leave a Comment