Miatta válik Stohl András! Mindenki ismeri!

A válás hírére azonnal beindultak a találgatások, és több fórumon is elindult a pletykák áradata. A legtöbb kommentár és poszt Rdditen egy visszatérő nevet emleget: Südi Iringóét. A táncosnő és Stohl korábban a Szombat esti láz című műsorban léptek fel együtt, és már akkor sokaknak feltűnt a vibráló összhang közöttük. Bár mindketten tagadták a romantikus viszonyt, a rajongók most újra felerősítették a gyanút, miszerint nem csupán barátság fűzi őket egymáshoz – és talán ez is közrejátszott a házasság megromlásában.
RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
A Mazda 3 kormányreakciói azonnaliak, és a családi autók kategóriájában rendkívül stabil érzetet nyújt. Ez nagyban köszönhető az alapfelszereltségként kínált G-Vectoring technológiának, amely különböző paramétereket figyel, és előrelátóan csökkenti a motor teljesítményét annyira, hogy a kanyarodás során ne terhelődjenek túl az első kerekek – így a gumik jobban meg tudják tartani a tapadást. Bár némi oldaldőlés tapasztalható, ez fokozatosan, kiszámítható módon történik, így a vezetési stílusunk könnyen hozzáigazítható az autó karakteréhez.
Ami talán még lenyűgözőbb, hogy a Mazda 3 úgy képes vezetési élményt nyújtani, hogy közben a rugózási komfortját is megőrzi. A mérnökök jól eltalálták az egyensúlyt az elnézőbb rugózás és a megfelelő karosszériamozgás-szabályozás között. Noha egy VW Golf még mindig a legkényelmesebb családi ferdehátú a piacon, a Mazda 3 jobban egyensúlyozza a prioritásokat, mint például a sportosabb futóművel szerelt Ford Focus ST-Line vagy ST-Line X, amely ugyan élvezetes, de ridegebb is. A Mazda viszont hasonlóan élvezetes, miközben kényelmesebb utazást nyújt. A legtöbb riválisával ellentétben a Mazda 3 nem kínál turbófeltöltéses motorokat. Ehelyett egy viszonylag nagy, 2,0 literes szívó benzinmotort találunk a motorháztető alatt – ami ma már ritkaság a kompakt kategóriában. Mind a 120 lóerős SkyActiv G, mind a 183 lóerős SkyActiv X változat 24 voltos mild-hibrid rásegítéssel érkezik.
A hagyományos SkyActiv G erőforrás természetes módon lélegző (szívó), míg a SkyActiv X szuperfeltöltőt használ – de nem teljesítménynövelésre. A feltöltő elsősorban a levegő áramlásának precíz szabályozásáért felel, és gyorsan képes több levegőt juttatni az égéstérbe, hogy növelje a hatékonyságot. Ez a technológia az úgynevezett szikragyújtásos kompressziós égés (SCCI) részét képezi.
A 2,0 literes, négyhengeres SkyActiv G motor teljesítménye 120 lóerő, maximális forgatónyomatéka pedig 213 Nm 4000-es fordulatszámon. A Mazda szerint a kézi váltós verzió 10,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, míg az automata változatnak 10,8 másodpercre van szüksége. A végsebesség mindkét esetben 196 km/h.
Leave a Comment