Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    kedd, június 17
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Miatta válik Stohl András! Mindenki ismeri!

    BY admin2025.06.16.2025.06.17.
    VisszaKövetkező oldal

    A válás hírére azonnal beindultak a találgatások, és több fórumon is elindult a pletykák áradata. A legtöbb kommentár és poszt Rdditen egy visszatérő nevet emleget: Südi Iringóét. A táncosnő és Stohl korábban a Szombat esti láz című műsorban léptek fel együtt, és már akkor sokaknak feltűnt a vibráló összhang közöttük. Bár mindketten tagadták a romantikus viszonyt, a rajongók most újra felerősítették a gyanút, miszerint nem csupán barátság fűzi őket egymáshoz – és talán ez is közrejátszott a házasság megromlásában.
    RÉSZLETEK:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    A Mazda 3 kormányreakciói azonnaliak, és a családi autók kategóriájában rendkívül stabil érzetet nyújt. Ez nagyban köszönhető az alapfelszereltségként kínált G-Vectoring technológiának, amely különböző paramétereket figyel, és előrelátóan csökkenti a motor teljesítményét annyira, hogy a kanyarodás során ne terhelődjenek túl az első kerekek – így a gumik jobban meg tudják tartani a tapadást. Bár némi oldaldőlés tapasztalható, ez fokozatosan, kiszámítható módon történik, így a vezetési stílusunk könnyen hozzáigazítható az autó karakteréhez.
    Ami talán még lenyűgözőbb, hogy a Mazda 3 úgy képes vezetési élményt nyújtani, hogy közben a rugózási komfortját is megőrzi. A mérnökök jól eltalálták az egyensúlyt az elnézőbb rugózás és a megfelelő karosszériamozgás-szabályozás között. Noha egy VW Golf még mindig a legkényelmesebb családi ferdehátú a piacon, a Mazda 3 jobban egyensúlyozza a prioritásokat, mint például a sportosabb futóművel szerelt Ford Focus ST-Line vagy ST-Line X, amely ugyan élvezetes, de ridegebb is. A Mazda viszont hasonlóan élvezetes, miközben kényelmesebb utazást nyújt. A legtöbb riválisával ellentétben a Mazda 3 nem kínál turbófeltöltéses motorokat. Ehelyett egy viszonylag nagy, 2,0 literes szívó benzinmotort találunk a motorháztető alatt – ami ma már ritkaság a kompakt kategóriában. Mind a 120 lóerős SkyActiv G, mind a 183 lóerős SkyActiv X változat 24 voltos mild-hibrid rásegítéssel érkezik.

    A hagyományos SkyActiv G erőforrás természetes módon lélegző (szívó), míg a SkyActiv X szuperfeltöltőt használ – de nem teljesítménynövelésre. A feltöltő elsősorban a levegő áramlásának precíz szabályozásáért felel, és gyorsan képes több levegőt juttatni az égéstérbe, hogy növelje a hatékonyságot. Ez a technológia az úgynevezett szikragyújtásos kompressziós égés (SCCI) részét képezi.
    A 2,0 literes, négyhengeres SkyActiv G motor teljesítménye 120 lóerő, maximális forgatónyomatéka pedig 213 Nm 4000-es fordulatszámon. A Mazda szerint a kézi váltós verzió 10,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, míg az automata változatnak 10,8 másodpercre van szüksége. A végsebesség mindkét esetben 196 km/h.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Daganatos lett a Házasság első látásra Renije!

    Next Post

    Most kitálalt Zámbó Jimmy-ről Fásy Ádám

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Végzetes orvosi hiba miatt halt meg Ferenc!

    E

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum