Minden borul! Ilyen idő lesz HÚSVÉTKOR!

Sokan érdeklődve figyelik az előrejelzéseket, és azon tűnődnek, vajon az idei húsvéti ünnepek során lesz-e lehetőségük arra, hogy a szabadban élvzzék a pihenést, családi programokat vagy akár egy kis kirándulást a természetben.
A részletes előrejelzés a következőképpen alakul:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a 260 lóerő alatti teljesítmény a régi szabványok szerint visszafogottnak tűnhet, ha jobban megnézzük a GR Yaris gyorsulását, figyelembe kell venni, hogy a mért adatokat két utassal és teljes tankkal rögzítettük, nem volt rajta indítókontroll, és kézi váltóval rendelkezett, amit 60 mph előtt már második fokozatra kellett váltani.
Ennek ellenére a 0-60 mph gyorsulást 5,2 másodperc alatt teljesítette, köszönhetően a tesztelt, teljes tankkal mért 1283 kg-os önsúlynak.
Ha bármelyik változót, amit mi vagy a Toyota állított be, megváltoztatnánk, valószínűleg „négyes számjegyű” időt látnánk, ami jól mutatja, mennyire hozzászoktunk ahhoz, hogy hatalmas teljesítményadatokat látunk manapság.
A Yaris kis 1,6 literes háromhengeres turbómotorja úgy hozta a teljesítményt, hogy nem tűnt erőltetettnek – a 6000 mérföldes szervizintervallumokat félretéve.
Nem volt kifejezetten túltöltött, csupán egy kis késlekedés volt alacsony fordulatszámon, de 3000 rpm fölött már semmi. 7000 rpm-ig pörög, és ahogy az egyik tesztelő fogalmazott, „alacsony fordulaton olyan, mint egy fél 911-es, magas fordulaton pedig olyan, mint egy kazoo.”
Ez annak köszönhető, hogy az Aktív Zajszűrés (ami a hangszórókon keresztül játssza le a zajelnyomó hangokat, hogy elnyomja a nem kívánt motorhangot) és a Motorhang-erősítés a Toyota szerint a megfelelő hangokat játszotta ki.
Szerencsére a hatsebességes váltó precíz működése révén könnyedén megtalálhattad azt a fordulatszámot, ami leginkább tetszett a fülednek.
Valójában csak második és harmadik fokozatra volt szükség a törvényes sebességhez, de mivel a motor rendkívül rugalmas (a 266 lb-ft csúcsnyomaték 3000 rpm-nél érkezik), és a fokozatok között való váltás egyszerű volt, szórakoztató volt egy fokozatot többet választani egyenesen, csak hogy még egy visszaváltást végezhess.
Néhány tesztelőnk szerint a fék- és gázpedál túl messze volt egymástól a kényelmes váltáshoz, de a fékpedál határozott, egyenletes érzékelést biztosított, a fékerő első osztályú volt, és a fade-ellenállás is kiváló.
Leave a Comment