Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Minden borul! Teljes műsorváltozás a TV2-n!

    BY admin2025.03.18.

    Megint átvariálták a programot, így teljesen máshogy alakul a műsorrend, mint ahogyan előzetesen gondolhattuk.
    Az utóbbi hetekben a TV2 egyértelműen uralja a nézettségi versenyt, amit a statisztikák is alátámasztanak. Az RTL folyamatosan próbálja utolérni a riválist, de egyelőre csak szoros második helyen áll, néhány százalékos hátránnyal. A csatorna stratégiája világosan látszik: igyekeznek minden eszközt bevetni, hogy még több nézőt vonzzanak és megnehezítsék az RTL helyzetét, EZÉRT TELJES MŰSORVÁLTOZÁS LESZ A TV2-ŐN! ITT VANNAK A RÉSZLEKTEK!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A DS 3 E-Tense 197 lb-ft nyomatékkal (ami 5 lb-ft-tal több, mint az előző, frissítés előtti modell) bőséges erőt biztosít a városban. Azonban az autópályán egy kicsit hiányzik belőle a lendület, és óvatosnak kell lenned, ha előzésről vagy a forgalomba való besorolásról van szó.
    Néhány magabiztosság visszatér, ha az autót a gyorsabb gyorsulású Sport vezetési módban használod, mivel csak ebben a módban adja meg a motor a teljes, 154 lóerős teljesítményt anélkül, hogy az akcelerátor pedál kickdown kapcsolóját átlépnéd. Az alacsony sebességű vezethetőség simább a Normál vagy Eco módban, így nehéz olyan vezetési módot találni, amely mindig megfelel az igényeidnek.
    Van egy „B” mód is, amely fokozott kezdeti fékező-nyomású akkumulátor energia-visszanyerést biztosít. A DS minden vezetési módban ad valamennyi regenerációt, és nincs kézi vezérlés a beállításához, így nincs „teljes gördülési” vagy „egy pedálos” mód, ha esetleg ezt részesítenéd előnyben.

    A fékpedál viszonylag jól van hangolva, bár érzékelhető némi ingadozás a pedál válaszában erősebb fékezésnél, amikor úgy tűnik, hogy a meghajtó motor egy pillanatra késlekedik, hogy összhangba hozza a motor regenerációját.
    A tesztautónk a legmagasabb felszereltséggel rendelkezett, 18 hüvelykes kerekekkel és 55-ös Goodyear abroncsokkal, amelyek elegendő tapadást biztosítottak enyhébb téli körülmények között, anélkül, hogy túlságosan rontották volna a gördülési ellenállást vagy a hatékonyságot. A csoport számos kompakt elektromos autója közül, amelyek most már mind egyre inkább keresik a figyelmet és a pénzt, a DS 3 E-Tense hirtelen úgy tűnik, mint a megfeledkezett gyerek. 2022 végén frissítették, elveszítette a régi ‘Crossback’ modell utótagját, de közben növelte az akkumulátor kapacitását, hatótávját és a motor teljesítményét. Azonban annyi más, teljesen elektromos testvérmodell frissítése vagy bevezetése történt azóta, hogy az 18 hónap igazán hosszú időnek tűnik.

    Previous Post

    Súlyos következménye lett Szabó Zsófi beszólásának!

    Next Post

    Meghalt Horváth Rozi

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Megjöttek a százalékok!

    M

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum