Mindenki Rúzsa Magdi-t gyászolja!

Rúzsa Magdiról rendkívül szomorú hír érkezett! Teljesen őszintén megmondva erre most senki sem számított! Ez áll a döntés hátterében! MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az autógyártók hajlamosak sokat beszélni az identitásról és a formatervezési nyelvekről: de még ha a JLR nem is tette volna mindezt, akkor is tudtad volna, hogy a Velar egy olyan Range Rover, mint még soha korábban, amikor 2017-ben először megjelent. Megvolt az a felismerhetetlen, szuper-sima, „bemutatóautó rendszámtáblákkal” kinézet – és most a JLR nem tett túl sokat, hogy megzavarták volna a nyerő receptet.
Szóval 2023-ban az autó külsejének frissítése elég reduktívnak nevezhető, ironikus módon. Új fényszórók és hátsó lámpák, új hűtőrács, átalakított lökhárítók, és néhány friss külső fényezési opció – de az összhatás finom. Ez az a fajta frissítés, amit talán észreveszel egy olyan autó esetében, amit követel, vagy amit követnek utánad, sötétedés után – de máskülönben éles szem kell hozzá.
A technikai oldalról nézve a Velar motorválasztéka szinte változatlan maradt. Az autóhoz továbbra is széles választékban elérhetőek a mild-hibrid négy- és hathengeres benzin- és dízelmotorok. A négyhengeres benzin-elektromos P400e plug-in hibrid viszont nagyobb akkumulátort kapott, és nőtt az adózási szempontból meghatározó elektromos hatótávolsága.
Technikailag a Velar teljesen logikus kiterjesztése a Range Rover kínálatának: strapabíróbb, mint az Evoque, de kevésbé mint a Range Rover Sport vagy a teljes méretű Range Rover. Az alumíniumból készült monocoque, amire épül, ugyanaz, mint a Jaguar F-Pace-é. Az elöl elhelyezett hosszanti motor egy ZF nyolcfokozatú váltón keresztül hajtja az összes kereket.
Jelentősen, a hajtáslánc alapvetően megegyezik a Jaguárokéval, tehát a Velar elsősorban hátsókerék-hajtású autó, amelynek váltójában egy kuplung található, amely szükség esetén a hátsó kerekekről az első kerekekre is képes áramoltatni a meghajtást. Ami egy Range Roverhez hasonló autóban jóval többet jelent, mint amit a „kisebb” terepjárókban szükséges lenne.
Leave a Comment