Most érketett a rettenetes hír Cinthya Dictatorról!

Cinthya Dictator egy új fotósorozattal hívta fel magára a figyelmet a közösségi médiában. A magyar modell képei nagy sikert arattak, és számos ismert személyiség, köztük Horváth Éva, Weisz Fanni és Balázs Andi is elismerését fejezte ki különféle emojikkal. Ahogy azonban gyakran lenni szokott, nem mindenki fogadta pozitívan a bejegyzést – akadtak kritikus hozzászólások is.
Ráadásul brutális betegsége is reflektorfénybe került! EBBEN A SÚLYOS BETEGSÉGBEN SZENVED A MŰVÉSZNŐ!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az ë-C4 X 83 lóerőt kínál tonnánként – ez egy kicsivel kevesebb, mint amit egy középkategóriás 1,6 literes Citroën ZX hatchback biztosított 1991-ben. Elég ahhoz, hogy megfelelő ütemben haladjunk a mindennapokban, de nem fogja felrobbantani a fejünket, ha arra gondolunk, hogy mit is tudhat egy elektromos motor a teljesítmény vagy a vezethetőség javításában.
A hajtáslánc kulcsfontosságú dinamikai erősségei a simasága és kifinomultsága, a reakciókészsége és lineáris működése, valamint az az enyhe, de könnyen elérhető erő, amit alacsony sebességről gyorsuláskor biztosít. Javítható lenne a vezetői irányítás a fékenergia-visszanyerésnél, valamint egy kicsit keményebb és progresszívebb érzést adó fékpedállal. Több teljesítmény jól jönne, de egy olyan autó esetében, amely nem az atletikus tulajdonságokra összpontosít, ez nem elengedhetetlen.
Tetszik az ë-C4 X hatékonyságának merészsége: nagyobb hatótáv nagyobb, nehezebb akkumulátort jelentett volna, és csökkenő hasznos megtérülést. De ha jobban irányíthatnám az akkumulátor visszanyerését, akkor sokkal élvezetesebb lenne a vezetés.
Ki lehet kapcsolni az elektronikus vonóerő-szabályozást, amikor megállásból indulunk (30 mph felett automatikusan visszakapcsolódik), de száraz útfelületen még akkor sincs esély semmilyen kipörgésre, ha ezt megteszed. A nulláról 60 mph-ra való gyorsulás majdnem 10 másodpercet vesz igénybe, ami egy kicsit gyorsabb lehetett volna, ha a Stellantis nem dönt úgy tavaly, hogy hosszabb végáttételt alkalmaz az e-CMP elektromos hajtásláncon, miután rájött, hogy az elektromos autót vásárló közönség, aki a piacon az alacsonyabb árkategóriát célozza meg, inkább a hatékonyságra és a hatótávra figyel, mint az gyorsulásra.
Ez értelmes döntés volt. Mert bár nem valószínű, hogy izgalmat okoz, az ë-C4 X jó vezethetőséggel rendelkezik, megfelelően gyors, és mint egy nyugodt és pihentető módja annak, hogy A-ból B-be jussunk, egyszerűen vezethető, csendes és viszonylag hatékony.
Még hatékonyabbá lehetett volna tenni, ha a Citroën nagyobb vezetői irányítást biztosít az energia-visszanyerés felett. Jelenleg az ë-C4 X meghajtási módjait (Eco, Normal, Sport) lehet váltogatni, de egyik sem jelentős mértékben változtatja meg, hogy mennyire erősen gyűjti be az autó a kinetikus energiát, ha enyhén engedjük a gázpedált. Van egy „B” váltó mód, amely azonnal maximális motorgenerálást biztosít, de nincs semmilyen váltókar, kapcsoló vagy érintőképernyős vezérlés, amivel nullára csökkenthetjük, hogy a legnagyobb hatékonysággal megőrizzük a lendületet egy nyílt úton.
Leave a Comment