Most érkezett a szörnyű hír! Infarktusa lett Fásy Ádámnak!

Egy szempillantás alatt minden megváltozott. A 73 éves Fásy Ádám nemrég olyan életveszélyes állapotba került, amelyből kevesen jönnek vissza. Egyre erősödő mellkasi fájdalom, gyengeség, szorító érzés – és a felismerés, hogy itt most nem lehet halogatni.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mazda 2 motorválasztéka két benzinmotort kínál. Az 1.3 literes motor 74 vagy 83 lóerőt, az 1.5 literes pedig 101 lóerőt, míg a 1.6 literes dízelmotor 94 lóerőt biztosít, mindegyik Euro 5-ös környezetvédelmi normának megfelelően. Összességében mi az 83 lóerős, manuális 1.3-as modellt választanánk a kínálatból, bár ha sok időt töltesz autópályán, akkor a 101 lóerős 1.5 literes motor a jobb választás.
A 0-100 km/h gyorsulási teszten a 74 lóerős motor 14,9 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, míg a 83 lóerős változat 13,6 másodperc alatt teljesíti ugyanezt. Az 1.5 literes motor már sokkal fürgébben, 10,7 másodperc alatt gyorsul, míg a nyomatékos 1.6 literes dízelmotor 11,5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t.
A Mazda 2-től 2 kg-ot vettek le a hangszórókról, 13 kg-ot a felfüggesztésről és 22 kg-ot a karosszériáról, mindezek a teljesítményt segítik.
Valószínűleg igaz, hogy az enginek összességében egy kicsit kevésbé kifinomultak, mint a versenytárs modellekben, mint a Volkswagen Polo vagy a mechanikailag hasonló Ford Fiesta. De a Mazda 2 inkább azokat a vezetőket célozza, akik élvezik az éles vezetési élményt. A manuális változatok sima váltót kínálnak.
Az 1.5 literes benzinmotorhoz négyfokozatú automata váltó is választható. Az 1.5 literes motor az egyetlen, amelyhez automatikus váltó is elérhető a kínálatban, és a Mazda úgy véli, hogy nagy eladásokat fog generálni az Egyesült Királyságban, mind a Motability program választásaként, mind pedig a vezetőiskolák körében. Ez egy meglehetősen kifinomult motor, amely elegendő teljesítményt kínál ahhoz, hogy a Mazda 2 ne érezze magát idegennek az autópályás forgalomban.
Bár a viszonylag egyszerű, négyfokozatú váltó kissé tompítja a motor válaszait, meglepően vezetőbarát, sima, észrevétlen váltásokkal és intelligens sebességváltással. Különösen jól működik a városban, bár nyílt úton érezhetően ki van nyújtva – 105 km/h sebességnél a motor boldogan pörög egészen a piros vonalig, és ez néhány másodpercig talán túl soknak tűnik, de hamar visszanyeri a kontrollt.
Leave a Comment