Most jelentették be a hírt Nánási Pálról!

Felfoghatatlan tragédia történt! Nánási Pál oldala feketébe borult – Alig hisszük el: Szívszorító hírt osztott meg a oldalán Nánási Pál, hazánk egyik legismertebb és legelismertebb fotóművésze! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár viszonylag magas és nehéz elektromos SUV-ról van szó, a Nissan Ariya meglepően jó vezetési élményt nyújt. Kiegyensúlyozottan ötvözi a pontosabb irányíthatóságot, mint sok közvetlen riválisa, azzal a komfortos rugózással, amit egy családi SUV-tól elvárunk. Az Ariya akkumulátorcsomagja az autó közepén, az alján helyezkedik el, ami alacsony súlypontot és majdnem tökéletes első-hátsó súlyelosztást eredményez. Ennek köszönhetően az Ariya vártnál agilisebbnek tűnik, és a könnyű, mégis pontos kormányzás tovább erősíti ezt az érzetet.
Gyors vezetésnél persze mindig érezni a jelentős önsúlyt (kb. 1950 kg a 63 kWh-s akkumulátorral szerelt elsőkerék-hajtású modelleknél, és 2220 kg az 87 kWh-s, négykerék-hajtású változatoknál), és az Ariya nem olyan élvezetes vezetni, mint a dinamikusabb Kia EV6-ost. Viszont a Nissan előnye, hogy kényelmesebb és kifinomultabb.
Ha Sport üzemmódra váltasz, a gázreakció érezhetően gyorsabb lesz, a kormányzás pedig jóval nehezebb. Ezzel együtt hangos, szimulált hajtáslánc zúgást is kapsz, ami olyan, mintha egy sci-fi repülő csészealjat hallanál — ez az élmény viszont nem igazán illik az Ariya erősségeihez. Véleményünk szerint érdemesebb inkább a kényelmesebb beállításoknál maradni.
A városi és város körüli vezetés meglehetősen könnyed, főként az egyenletesen reagáló gázpedálnak, illetve annak köszönhetően, hogy az Ariya zökkenőmentesen vált a fékregenerációs rendszer és a mechanikus fékezés között. Nincs rángatás vagy kényelmetlen rázkódás, amikor megállsz, ami nagy előny a sűrű forgalomban vezetve.
Az alapmodell, amely 63 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, 214 lóerőt és 300 Nm nyomatékot ad le az első kerekeket hajtó egyetlen villanymotortól, így a 0-62 mph-s gyorsulás 7,5 másodperc alatt teljesül. Ha az 87 kWh-s akkumulátorra váltasz, egy erősebb, 239 lóerős villanymotorral kapsz autót, ami segít ellensúlyozni a nagyobb akkucsomag tömegének negatív hatásait. Ennek ellenére az gyorsulás kicsit lassabb marad, mert a 0-62 mph idő 7,6 másodpercre megy fel.
Leave a Comment