Most jelentették be a szomorú hírt Horváth Éváról!

Horváth Éva élete egyik legnagyobb próbatételével néz szembe, miután egy súlyos motorbaleset következtében veszélybe került a lába. Az egykori szépségkirálynőt november végén Balin szállították kórházba súlyos sérülésekkel, ahol több műtéten is átesett. Az állapota azonban nem javult a várt ütemben, sőt, egy súlyos fertőzés miatt most az amputáció lehetősége is felmerült.
MÁR A MAGYAR ORVOSOK IS MEGERŐSÍTETTÉK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Egy olyan cég számára, amely büszke arra, hogy kiváló benzinmotorokat készít, az elöregedett négyhengeres motorok teljesítménye enyhe aggodalomra adhatott okot a Hondánál.
Ezért megérdemli a dicséretet a Civic turbófeltöltős motorjainak bevezetése, amely visszahozza a céget a csúcs technológiai szintre – és mindezt olyan módon, hogy közben mégis egyedien kellemes élményt kínál.
A lengéscsillapítók jobban is végezhetnének el a dolgukat, hogy a jármű súlyát jobban kordában tartsák nagyobb bukkanókon
Már máshol is vezettük az új háromhengeres motort, és elismerően szóltunk jól kontrollált használhatóságáról és takarékos működéséről, de a nagyobb, 1,5 literes négyhengeres motor demonstrálja, hogy sokkal erősebb lehetőséget kínál.
A Honda 0-100 km/h-s gyorsulást 8,3 másodpercre becsüli, de mi fél másodperccel gyorsabban értük el a 100 km/h-t több mint 200 kg összesített tesztelői súllyal.
Nem is olyan régen ez elegendő lett volna ahhoz, hogy a Civic-et elismerjék forró kompaktként, de még most is kényelmesen az előnyben van a csökkentett méretű benzinmotoros mezőnyben, és megfelel annak a teljesítménynek, amit korábban a hibrid VW Golf GTE-től kaptunk.
A Honda Civic teljesítménye nem kevésbé vonzó, elsősorban azért, mert a turbófeltöltés bevezetése nem tette üressé a VTEC jelentését.
Valójában, miközben most már elkerülhetetlenül több forgatónyomaték áll rendelkezésre, 177 lb-ft, 1900 rpm-től, ez a nyomaték lassabb és kevésbé erőteljes, mint a Golf GTE lineáris ereje – amit a Honda azzal is bizonyít, hogy a Civic 30-70 mph közötti gyorsulása és a kis fordulatszámú mozgása észrevehetően lassabb ütemben történik.
Tehát, bár a Civic közepes fordulatszámú működése javult, még mindig udvariasan azt sugallja, hogy valami váratlant épít fel – ami a váratlanul lelkes és kellemesen ismerős lökést jelenti, amely 4000 rpm-nél jelentkezik, és a 6500 rpm-es korlátozóig tart.
Ez a kemény élénkség – és az a bizonyos 180 lóerő, amely 5500 rpm-nél jelenik meg – az, ami megkülönbözteti a Civic-et a riválisaitól, miközben kellemes kapcsolatban áll a márka közelmúltbeli múltjával.
A 49,6 mpg-s túrateljesítménnyel és egy barátságos hatfokozatú manuális váltóval együtt ez teszi az 1,5 i-VTEC Turbo-t valódi értékesítési ponttá.
Leave a Comment