Most jött a drámai hír!

Egy kis előszónak: Leo őszintén Gabo szemébe mondta, hogy szerinte Gabonak nincs ott a helye, mert egy Farm VIP-t nem lehet megnyerni munka nélkül. Gabo viszont azzal érvelt, hogy bár elismeri Leo munkamorálját és eredményeit, a „szívet semmiből nem lehet kihagyni.” MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mind az 1,8-as, mind a 2,0 literes full-hibrid hajtásláncokat frissítették 2023-ban, ám az 1,8-as motor esetében a változtatások jelentősebbek voltak, mint a 2,0 literesnél. Maguk a benzinmotorok változatlanok maradtak: mindkettő Atkinson-ciklus szerint működik, teljesítményük sorrendben 97 lóerő és 150 lóerő.
A lényegi fejlesztés az elektromotorokat érintette. Az 1,8 literes változat villanymotorja 71 lóerőről 107 lóerőre nőtt, így a teljes rendszerteljesítmény 138 lóerőre emelkedett. A 2,0 literes esetében a villanymotor teljesítménye 94-ről 111 lóerőre nőtt, így a rendszer összteljesítménye eléri a 193 lóerőt.
Toyota mindkét rendszerben csökkentette az elektromos veszteségeket, és a 2,0 literes modellben lecserélte a régebbi nikkel-metálhidrid hajtóakkumulátort egy könnyebb lítiumionosra.
Minden Corolla hibrid esetében a hajtóakkumulátor a hátsó ülések alatt kap helyet, így nem vesz el helyet a csomagtérből. Ugyanakkor a 2,0 literes változatban a belső égésű motor nagyobb mérete miatt az alacsony feszültségű (12V-os) akkumulátor a csomagtartóba került, ahol viszont valóban csökkenti a rendelkezésre álló rakodóhelyet.
A felfüggesztés hangolása talán még nagyobb kihívást jelent egy viszonylag megfizethető, tömegeknek szánt kompakt modellnél – amelynek egyaránt tetszenie kell az autózás iránt lelkesedőknek és a közömbösebb sofőröknek –, mint egy kompromisszumok nélküli sportautónál vagy luxusmodellnél. A Toyota viszont a Corollánál nagyon jól eltalálta ezt az egyensúlyt.
Függetlenül attól, mit tudtak elérni a hajtáslánc-fejlesztő részlegen, az biztos, hogy a Toyota futóműmérnökei nem lehettek az okai annak, ha a Corolla esetleg nem éri el célját, hogy dinamikai szempontból is az élmezőnybe kerüljön a kategóriájában.
Ez már az első élesebb kanyar után is nyilvánvalóvá válik – sőt, lehet, hogy már akkor is, amikor először gördülsz le vele a kereskedés parkolójából, annyira harmonikusan dolgoznak együtt a kezelhetőséget meghatározó komponensek, és olyan könnyű, természetes vele a vezetés.
Leave a Comment