NAGY A BAJ: 50 éve nemlátott helyzet Magyarországon!

Magyarországon öt évtized után ismét megjelent egy súlyos betegség, amely komoly veszélyt jelent. A hatóságok minden rendelkezésre álló eszközzel próbálják megakadályozni a továbbterjedését, de a helyzet továbbra is aggasztó.
ITT VANNAK A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Sealion 7 vezetése meglehetősen egyszerű. Választhatunk különböző vezetési módok és kétféle regeneratív fékezési szint közül, de ezek nem befolyásolják túlzottan az élményt. Egyszerűen helyezd D-be, nyomd a jobb pedált a gyorsuláshoz, és a balt a lassításhoz.
Bár a jármű közel 2,5 tonnás tömeggel rendelkezik, az 523 lóerős motor lehetővé teszi a gyorsítást, és a teljesítmény és fékezés simán zajlik, anélkül, hogy bármiféle furcsaságot tapasztalnánk.
Van egy kis késlekedés, amikor teljesen lenyomod a gázt, és a fékpedál egy kicsit szivacsosnak tűnik, de összességében a vezethetőség jól van megoldva. Illya Verpraet Út tesztelő Ez persze nem jelenti azt, hogy ne lenne néhány tipikus új márkás furcsaság a Sealion 7-ben.
A Sealion 7 háromféle változatban kapható. Van egy alap változat 82,5 kWh-s akkumulátorral, amelyet választhatsz 308 lóerős, egy motoros hátsó meghajtással, vagy egy extra 215 lóerős elülső motorral, így összesen 523 lóerőt kapva.
Az egy motoros verzióval 300 mérföldet (kb. 483 km) tehetsz meg egy töltéssel, míg a kétmotoros verzióval 283 mérföldet (kb. 455 km).
Bár az egyre fejlettebb technológia a hajtó akkumulátorok terén, az elektromos járművek továbbra is a régi iskolás, ólom-savas akkumulátorokat használják a 12V-os rendszerhez, a Sealion viszont ezt is LFP akkumulátorra cseréli. Nyolc év garanciával rendelkezik, és nem merül le, ha hosszabb ideig álló helyzetben hagyod a járművet.
Leave a Comment