Nagy a tömeg a Parlamentnél!

Március 25. óta több t/nte/ést is szerveztek Budapesten valamint a gyülekezési j/got ko/lá/ozó tör/ény elfogadása miatt. A de/onst/álók többször is hidakat foglaltak el, ezzel gátolva az autós forgalmat. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az ë-C4 hasonló trükköt próbál végrehajtani, mint a Peugeot e-208, azaz egy kisebb autó alapjaira épít egy nagyobb, de olcsóbb változatot. Így az ë-C4 ugyanazt az e-CMP platformot használja, mint a Peugeot e-208, és az árát is ehhez igazítják, miközben a Peugeot e-308 méretével rendelkezik.
A Citroën nemrégiben egy elég átfogó vizuális frissítést adott neki, hogy megőrizze a családi hasonlóságot az ë-C3-mal, és hogy friss maradjon egy olyan piacon, ahol számos vonzó áron kínált alternatíva található, mint például a Renault 5, az érkező Renault 4, az MG 4 EV és a Kia EV3.
Ezen kívül van egy kicsit furcsább szedán változata is az ë-C4-nek, amit ë-C4 X-nek hívnak. Műszakilag azonos a többi verzióval, így röviden kitérünk a releváns különbségekre.
A múlt évtized végén a Citroën egy olyan irányvonalat választott, hogy jövőbeli modelljeinek SUV megjelenést adjon, miközben elkerüli az SUV-k hátrányait, mint a nagy első szélvédőfelület és a nehéz súly, amelyek több kibocsátást eredményeznek. A Citroën C4 és ë-C4 hatchbackek voltak az első példái ennek a tervnek.
Elég érdekes kinézetű, nem? A 1520 mm-es magasságával 25 mm-rel magasabb, mint a Ford Focus, és olyan gumikat használ, amelyek oldalfala akár 60-as szekciójú is lehet, ami a legújabb standardokhoz képest szinte ballon jellegű. Az alsó karosszéria burkolatok is segítenek a teljes hatás elérésében, és van egy fastback jellegű tetővonal is. Egy kicsit rövidebb, mint a Toyota C-HR, amely szintén alig crossover, és ismét körülbelül 25 mm-rel.
Leave a Comment