Nagy Ervin drámája!

Magyar Péter és Nagy Ervin ikonként jelent meg az el/enzéki oldalon! A színész már korábban is hitet tett Varga Judit volt férje mellett, például amikor Magyar Péter a március 15-i de/onstrá/ióján Petőfi Sándor Nemzeti dalát szavalta el. Azonban most tovább fokozódhat a dráma! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Egyesült Királyságban az 5-ös modell kétféle teljesítményszinttel lesz elérhető: 148 lóerővel és 121 lóerővel. A 4-es azonban kizárólag a nagyobb, 148 lóerős változatot kapja meg. Az 5-ös iránti keresletnek az Egyesült Királyságban mintegy 85%-a a 148 lóerős változatra esik, és a Renault arra számít, hogy a 4-esnél is hasonló lesz az arány.
Ahogy a legtöbb villanyautónál, itt sem a teljesítmény a szűk keresztmetszet. A 0–100 km/órás gyorsulási idő 8,2 másodperc, ami bizonyítja, hogy álló helyzetből kifejezetten harapós a járgány. Teljes gázadásnál – száraz úton és alacsony sebességnél – még a kipörgésgátló is beavatkozik. Az autópályás tempón túl azonban a gyorsulás érezhetően mérséklődik, de aligha lesz olyan Renault 4-es vásárló, akit ez különösebben zavarna. Ezeknél a sebességeknél egyébként jelentős szélzaj hallatszik a visszapillantó tükrök felől, ami némileg visszavesz a tempózási kedvből.
Az R4 az első Renault modell, amely egypedálos vezetési funkciót kínál. A kormány mögött váltófülek találhatók, amelyekkel a regeneratív fékezés erőssége állítható – összesen négy fokozatban, a legerősebb pedig a Nissanéhoz hasonló teljes értékű egypedálos megoldást nyújt.
A szokásos vezetési módok itt is megtalálhatók, amelyek a gázreakciókat módosítják – eddig tehát minden a megszokott. Ám az R4 tartogat egy különlegességet…
Az Eco módban, hogy 115 km/h (71 mph) sebességet elérj, meg kell nyomnunk azt a kis „golf labdát”, amit gyakran a gázpedál alján találunk. És erőteljesen kell megnyomnunk. Ha még 75%-os gázpedál-állást tartasz, akkor nem fog gyorsulni. Az adaptív tempomat sem fog 115 km/h fölé menni Eco módban.
Szóval, ha egy 100 km/h sebességhatárról 120 km/h-ra váltasz, ki kell lépned az Eco módból, hogy növelhesd a sebességed.
Leave a Comment