Nagy Ervin újabb botránya?

A színművész a Tisza március 15-ei ünnepségén felolvasta az eredeti 12 pontot! „Nincs hazafiasabb érzés annál, mint amit itt látok” – üzent a tömegnek. Mi Petőfi népe vagyunk – mondta! MUTATJUK A FEL/AVARÓ RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Miután elindulsz, a Roma, mint minden modern Ferrari, közvetlen kormányzási arányt kínál, amely csak éppen a középállástól kezd el gyorsulni, és itt, mint a cég bármelyik modelljénél, ehhez egy kis idő kell, hogy megszokd.

De amikor gyorsan kanyarodsz, a Roma jelentősen kevésbé dől el, mint a Portofino, és sokkal természetesebben mozgékonyabb. A futómű válasza sokkal jobban illeszkedik a gyors kormányzáshoz, és ennek eredményeként a kezelhetősége sokkal természetesebb, harmonikusabb és lelkesebb. Nagyon intuitívan felmérheted, hogy mekkora hatást gyakorolsz az első kerekekre, és magabiztosan elhelyezheted az autót.

A Roma V8-as motorja a már évek óta ismert forgatónyomaték-elosztást és a magas fordulatszámon való rugalmasságot kínálja, amely annyi Ferrarit jellemzett az utóbbi években.

A Roma emellett finomabban is rugózik, mint a Portofino, de sokkal jobb testkontrollal. A Ferrari mérnökei azt mondják, hogy valójában ugyanazokat a tekercsrugókat használja az első tengelyen, mint a Portofino, és 10%-kal lágyabb rugókat a hátsó tengelyen. Figyelembe véve a Roma szélesebb nyomtávját, ez alacsonyabb hatékony rugóerőt eredményez mindkét végén.

Mégis, mivel alacsonyabb és könnyebb, mint a kabrió változat, a Roma billenési sebessége (az a sebesség, amellyel az autó elkezd billenni kanyarodáskor, nem az a szög, amit elér) valójában 10%-kal alacsonyabb, mint a Portofino-é, tehát puhább és jobb kezelhetőségű. Ez, dióhéjban, az a különbség, amit a jobb „jármű-alapok” adnak.

Leave a Comment