Nagyon szomorú eset történt!

Nagyon szomorú eset történt! Mindez pár napja látott napvilágot egy TTOK bejegyzésesen keresztül! Az eset a HÁZI ORVOSI RENDELŐBEN múlt hét pénteken történt de még csak pár órája tették közzé! MUTATJUK A PONTOS RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Isuzu D-Max első indításakor azt a jól ismert mechanikai zörgést hallhatjuk, ami a mezőgazdasági négyhengeres dízelmotorokhoz társul. Nem lehet elkerülni a tényt, hogy ez nem egy finom motor.
162 lóerőt és 266 lb-ft nyomatékot produkál, ami kevesebb, mint amit a legtöbb pick-up kínál ebben a kategóriában, és ezt az úton is érezni. A motor viszonylag szerény nyomatéka nem mozgatja olyan könnyedén a Isuzu D-Max nehéz tömegét, mint mondjuk a Toyota Hilux erősebb dízelje, amely arra kényszerít, hogy keményebben dolgoztassuk a motort, miközben jobban ki van téve a durvaságának.
Autópályán, magasabb sebességnél és magasabb fokozatokban a motor egy kicsit lecsendesedik, és kevésbé tolakodó, de annak ellenére, hogy az Isuzu intézkedéseket tett a zaj, rezgés és keménység csökkentésére, még mindig olyan durva, mint a terep, amelyen vezetni akar, amikor terhelés alatt van, és nehézkes a stop/start forgalomban.
Egy másik panaszunk, hogy a start/stop rendszer nincs túl jól integrálva: túl erősen és rezgés kíséretében állítja le a motort, majd egy ideig tart, amíg újra beindul, amikor el szeretnénk indulni.
Ahogy a D-Max dízelmotorja bizonyos durvaságot ad a dinamikai karakteréhez, úgy az úton való menetelése is magában hordoz egyfajta nyers, merev lábú durvaságot – többet, mint amit a legjobb modorú pick-upok mostanában tapasztalnak. Az irányítása azonban elég pontos, és egyáltalán nem mondható kiszámíthatatlannak vagy kellemetlennek a vezetése.
Még autópályán és városban is van egy megnyugtató stabilitás, a D-Max nem vándorol terhelés alatt vagy erősebb fékezéskor, és a hátsó tengely sem pattog, sem nem tűnik túl merevnek, amikor gödrökön és egyenetlenségeken halad át. A fékek kellően erősek és progresszívek, annak ellenére, hogy a hátsó tengelyen dobfékek találhatók.
A kormányzás viszont egyfajta bizonytalanságot mutat, ami inkább az off-road környezetben előnyös, mint az úton, és ez a létraformájú váz hajlása, valamint a magas oldalfalú hibrid terepjáró gumik hatása miatt van így. Így előfordulhat, hogy egy kicsit találgatni kell, mennyi kormányfordulatra van szükség egy adott kanyar vagy körforgalom bejárásához. De egy idő után könnyen hozzászokik az ember.
Leave a Comment