Az olcsó ingatlanok titka abban rejlik, hogy a NAV árverései vég/eha/tási eljárások eredményeként jönnek létre. Ezen eljárások során azokat az ingatlanokat ár/ere/ik el, amelyek korábbi tulajdonosai nem tudták törleszteni tartozásaikat, így az államnak kell eljárnia a tartozások rendezésére. Az ingatlanokat gyakran a piaci érték töredékéért értékesítik, hogy mielőbb megtérüljön az adósság, amely miatt a végrehajtás elindult.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kár, hogy a kormányzás gyengébb pontja az autónak. Az elektromos szervorásegítés túl mesterséges és könnyű érzetű, ráadásul változó visszajelzései miatt az autó gyakori korrekciót igényel, különösen autópályán, ahol nem mindig marad iránytartó. A váltó sem tökéletes: hosszú úton járó, pontatlan és kissé lomha, ami csökkenti a vezetés élményét.
A Clio három- és ötajtós kivitelben is elérhető, és a Renault várakozásai szerint a vásárlók mintegy háromnegyede a háromajtós változat mellett dönt. A modell igazi francia stílust és eleganciát sugároz, miközben formái dinamikusak és magabiztosak. Hátulról nézve az autó nagyobbnak tűnik, mint valójában, de a hátsó rész nem olyan robusztus, mint például a Mégane-é, és ez jót tesz a csomagtartó méretének. A raktér kifejezetten tágas – a kisautók között csak a Honda Jazz tudja felülmúlni a Clio pakolhatóságát.
A motorpaletta egyenlő arányban kínál benzines és dízel opciókat, és mindezek a Renault megszokott, kissé zavaros felszereltségi szintjeihez párosulnak. A megfelelő modell kiválasztása alapos utánajárást igényel, mivel a gyártó számos opciós csomaggal bővíti a kínálatot, ami könnyen megnehezíti a döntést.
