2025 Özvegyi nyugdíj!

Minden élettársnak – az özvegyi nyugdíjra való jogosultsága feltételeinek ismerete mellett – tudnia kell, hogy a törvényes öröklés rendje szerint élettársként semmire – sem ingatlan, sem ingó vagyonra – nem jogosult elhunyt élettársa hagyatékából, így akár az élettársával akár évtizedekig közösen lakot ingatlanból is kipenderíthetik az örökösök.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Sandero megnövekedett tengelytávolsága több lábteret biztosít a hátsó ülésen utazó utasoknak. Itt valóban versenyképes mennyiségű utas- és csomagtér áll rendelkezésre – ami figyelembe véve, hogy ez egy B szegmenses kisautó, és kevesebbe kerül, mint néhány A szegmenses városi autó (például Kia Picanto, Hyundai i10, Toyota Aygo X), igazi eladási érv. Ez egy kis, olcsó autó, de elég tágas ahhoz, hogy a felnőttek kényelmesen utazhassanak a hátsó sorban.

De a kabinban a legnagyobb hír a minőség tekintetében tapasztalható lenyűgöző javulás. Valóban úgy tűnik, mintha valaki most már odafigyelt volna, míg a korábbi Sandero olcsónak és unalmasnak tűnt és érződött.

Igaz, nincsenek puha tapintású műanyagok, de a kabin körül futó párnázott szövet javítja a hangulatot (ki gondolta volna, hogy erről beszélünk egy Sanderóval?), és még a légbeömlők is úgy néznek ki, mintha egy dizájnertől kapták volna a végső simítást. Korábban az autó olyan volt, mintha olcsó megjelenést és érzetet kaptak volna, hogy hangsúlyozzák az ár-érték arányt. Ezúttal más a hozzáállás és a minőség érzete, és ezt az ember rögtön észreveszi.

Az autó központi, domináns 8,0 colos érintőképernyője okosan néz ki; és bár a navigálás egy teljesen fizikai gomboktól mentes folyamat, legalább van egy kényelmes sorozat sztereó vezérlő a kormány mögött.

Ez az infotainment rendszer az Expression szintű középkategóriás modelleken alapfelszereltség, míg az Essential szintű alapmodellek csak a Media Control rendszerrel rendelkeznek, ami gyakorlatilag annyi, mint a telefonod beillesztése a műszerfalba.

Most három motor közül lehet választani a Sanderóban. Az alap SCe 65-ös benzinmotort 2022-ben eltávolították az Egyesült Királyság kínálatából, de a turbós TCe 90 és TCe 110 továbbra is elérhető, és a TCe 100 Bi-Fuel is mutatja, hogy a Dacia továbbra is szeretné népszerűsíteni az LPG-t alternatív üzemanyagként (bár a szélesebb körű villamosítási törekvések fényében nehéz ezt hosszú távú stratégiaként elképzelni). A teljesítmény tehát 89 lóerőtől 109 lóerőig terjed, és a TCe 90 esetében 89 lóerőnél és 118 lb-ft nyomatéknál áll, utóbbi egy hasznos 2100 rpm-nél érhető el. Elektromos változat 2028-ra várható.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük