A cél, hogy a rendszer igazodjon az emberek életkörülményeihez, egészségi állapotához és pénzügyi helyzetéhez. Az új szabályozás nagyobb rugalmasságot ígér, ugyanakkor a nyugdíjak összege is jobban függ majd attól, ki meddig marad aktív a munkaerőpiacon.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A gyakorlatban a Peugeot 207 CC-t leginkább kétülésesként érdemes kezelni, mivel a hátsó ülések csak minimális kényelmet nyújtanak – felnőttek számára szinte használhatatlanok. Igaz, a kabriót vásárlók többsége általában tisztában van azzal, hogy némi kompromisszumot kell kötni a praktikum terén, és ez a modell sem kivétel. A csomagtartó például egészen tágasnak mondható, ha a tető zárva van – ilyenkor 449 literes kapacitást kínál, ami kiemelkedő érték ebben a kategóriában. Azonban amint a tetőt leengedjük, ez a tér drasztikusan, 187 literre csökken, így hosszabb utazásnál már jobban meg kell gondolni, mit viszünk magunkkal. Ezen kívül a beszálláskor érdemes óvatosnak lenni, mert a meredek szélvédő miatt könnyen beverhetjük a fejünket, és az A-oszlopok is komolyan korlátozzák a kilátást, különösen körforgalmakban vagy kereszteződéseknél.
A biztonság terén viszont nem lehet panasz a 207 CC-re: az Euro NCAP töréstesztjén ötcsillagos eredményt ért el az utasvédelem kategóriában. Alapfelszereltségként öt légzsákot kapunk, valamint krómbevonatú aktív borulásvédő íveket, amelyek védelmet nyújtanak baleset esetén.