35 utassal együtt történt az eset!

A beszámolók szerint sikerült biztonságban elhagyniuk a vonatot. A katasztrófavédelem közleménye szerint Debrecen kismacsi településrészén kapott lángra a dízelmozdony motortere. Mint kiderült, a motortérben található kábelek füstöltek és égtek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai Ioniq testvérmodelljéhez hasonlóan a Kia Niro is háromféle villamosítási szinttel érhető el – és sokak szerint minél több az elektromos hajtás, annál jobb lesz az autó. A sima hibrid nem tudja felvenni a versenyt a kiforrottabb Toyota Prius modellel sem simaságban, sem hatékonyságban, de a plug-in változat már elfogadható tisztán elektromos hatótávot kínál, míg a teljesen elektromos e-Niro kategóriájának egyik legjobbja az egy töltéssel megtehető távolság terén.

A Niro másik vonzereje a SUV stílusú karosszéria, amely elég praktikus – még ha nem is különösebben mutatós –, és a hibrid/elektromos hajtás semmilyen mértékben nem rontja az utastér helykínálatát. Kár, hogy vezetni nem nyújt különösebb élményt.

A Kia Niro 2016-ban jelent meg az Egyesült Királyságban, először hibridként, majd 2017-ben érkezett a plug-in hibrid (PHEV), végül 2019-ben a teljesen elektromos e-Niro. Ez a három alternatív hajtás egyetlen karosszériában ugyanazt a koncepciót követi, mint a Hyundai Ioniq, amely szintén testvérmodell, bár hatchback kialakítású, nem SUV.

A Niro egyik fontos előnye, hogy megszokott SUV-formát kínál, ami konzervatívabb megjelenésű, mint például a futurisztikus Prius – ez önmagában sok vásárlót meggyőzhet. Az e-Niro orrán a hibrid változatok hűtőrácsa helyett egyszínű, sima felületű elem található beépített töltőnyílással, hogy megkülönböztethető legyen, de ezen kívül külsőre megegyezik a többi változattal.

A hibrid modellek egy 104 lóerős, 1,6 literes GDi (közvetlen befecskendezéses) benzinmotort kombinálnak egy 43 lóerős villanymotorral, így az összteljesítmény 139 lóerő (a hajtáslánc veszteségeit figyelembe véve). Mind a sima hibrid, mind a plug-in változatban egy hatfokozatú duplakuplungos automata (DCT) váltó dolgozik.

Az elektromos motorokat lítium-ion polimer akkumulátor táplálja: A hibridben ez 1,56 kWh kapacitású, a plug-in hibridben pedig 8,9 kWh, ami kb. 30 mérföld (kb. 48 km) tisztán elektromos hatótávot jelent. Rövid, városi utakra, rendszeres töltés mellett ez jelentősen csökkentheti a benzinkútra járás szükségességét.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük