A szabályozás szerint nem lehet lakcímet bejelenteni olyan ingatlanba, amelyre településképi kötelezést előíró határozat vonatkozik, vagy ahol ilyen eljárás indulhat. Szintén kizártak azok az épületek, amelyeket a tulajdoni lap nem lakásként vagy lakóházként tart nyilván. Az osztatlan közös tulajdonban álló ingatlanok esetében további megkötések is érvényesek: az úgynevezett kiemelt övezetekben legfeljebb hét ember jelentkezhet be egy lakóegységbe.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 307 beltere jól összerakottnak hat, az anyaghasználat igényes, a részletek aprólékosan kidolgozottak. Az ülések kényelmesek, a kezelőszervek logikusak, és összességében a kabin barátságos, otthonos érzetet kelt. A legnagyobb kifogás inkább a hátsó lábtér ellen szól – meglepően kevés hely jut a hátul utazóknak, különösen ha az első üléseket egy magas vezető állítja be kényelmes pozícióba.
Felszereltség tekintetében a 307 nem szégyenkezhet, bár az ESP menetstabilizáló csak a magasabb felszereltségi szinteken volt alapáras. A modellt érdekes módon sosem tesztelte az Euro NCAP, így hivatalos törésteszt-eredménye nincs, de a biztonsági felszerelések listája így is bőséges.
A 307 fenntartása kedvező: a szervizintervallumok hosszúak, a biztosítási díjak alacsonyak, és különösen a dízelek üzemanyag-fogyasztása példásan alacsony. A benzinesek közül viszont az 1.6-os motor étvágya kissé magasabb az elvártnál. Az értéktartás átlagos, de a piac különösen kedveli az SW és CC változatokat, amelyek a használtpiacon is keresettebbek.
