Így szerezhetsz plusz 8 évet a nyugdíjadhoz!

Farkas András nyugdíjszakértő legfrissebb hírlevele szerint ezek az ellátások akár 8 plusz évet is jelenthetnek a nők számára.

Nemcsak azok a nők élvezhetik a kedvezményeket, akik saját gyermeküket nevelik. A nevelőszülők, valamint azok a nagymamák, akik nyugdíjas koruk előtt unokáik után gyermekgondozást segítő ellátásra, gyermekgondozási segélyre vagy gyermekgondozási díjra voltak jogosultak, szintén jogosultak lehetnek plusz évek igénybevételére.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Compass másik nagy változása a hajtáslánc felállásának jelentős átalakítása. Az, hogy a dízelmotorokat elhagyták, nem meglepő sokak számára, de ami igazán figyelemre méltó a Jeep számára – amely terepjárókat gyárt, és úgy is ismert –, hogy a hagyományos négykerékhajtású rendszerek is kikerültek.

A legolcsóbb Compass most egy elsőkerékhajtású, manuális, 1,3 literes négyhengeres turbós benzinmotorral érkezik. Egy 48V-os enyhe hibrid verzió, hétfokozatú duálkuplungos automata váltóval, később idén kerül forgalomba, de egyelőre, ha négykerékhajtásra vagy önálló váltóra van szükséged, az egyetlen választás a tesztelt új 4xe plug-in hibrid.

Ez ugyanazt az 1,3 literes motort használja, amely továbbra is kizárólag az első kerekeket hajtja. A négykerékhajtást egy 59 lóerős, 184 lb-ft nyomatékú elektromos motor biztosítja, amely a hátsó tengelyen helyezkedik el.

A kompakt crossover kategóriában a Compass 4xe még mindig megfelelő terepjáró lehet, amennyiben a megfelelő változatot választod. Két felszereltségi szinten elérhető. Az S, mint a tesztautó is, az úton orientált választás, 19 colos kerekekkel és teljesítményorientált nyári gumikkal. A terepezéshez jobban alkalmas Trailhawk emelt felfüggesztéssel, sár- és hógumikkal, 20,9 fokos törési szöggel, 213 mm-es hasmagassággal és 500 mm-es gázolási mélységgel rendelkezik.

Ezek a számok valószínűleg nem fogják lenyűgözni a Land Rover Defender tulajdonosait, de a gázolási mélységtől eltekintve felülmúlják a Range Rover Evoque P300e adatait; és egy sor elektronikus segédeszközzel a Trailhawk olyan helyekre is eljuthat, ahová a legtöbb crossover és SUV még csak nem is álmodhat.

Ezúttal nem teszteltük a Compass 4xe terepjáró képességeit, mert az S felszereltségű tesztautónk Goodyear Eagle F1 gumikon futott, és az elektronikus segédeszközök végül nem képesek kompenzálni a nem megfelelő abroncsokat.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük