A térségben továbbra is intenzíven havazik, így nemcsak hókotrókkal, hanem munkával is folyamatosan takarítják az utakat és járdákat – erről Bors Béla, Csíkszereda alpolgármestere tájékoztatta a közönséget a közösségi oldalán.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Prius-szal tett eddigi vezetéseink túl rövidek ahhoz, hogy pontos üzemanyag-fogyasztást (mpg) vagy elektromos hatótávolságot (miles per kWh) számoljunk, de hagyományosan a Prius egy rendkívül hatékony autó. Ráadásul alacsony, karcsú és könnyű, ami javítja a hatékonyságát egy SUV-hoz képest.
A plug-in hibridek elektromos és benzinmeghajtás közötti felosztása nagyon függ a használati szituációktól. És igazából csak akkor érdemes választani, ha rendszeresen tudod tölteni az autót.
A Prius már nagyon messzire jutott az első, kompakt megjelenésű verziója óta, amely bemutatta a nagyon újszerű hajtásrendszert, de nem akarta túl furcsának tűnni a megjelenésével.
Még mindig az egyik legjobb hibrid hajtásrendszert kínálja, de ebben a generációban egy adag dinamizmus és elegancia is megjelent, ami eddig minden előző modellből hiányzott. Nem kétséges, hogy segít, hogy a piac nagy része már nem az ilyen típusú autók gyártására összpontosít, hanem inkább magasabb építésű crossoverekre és SUV-okra, de ez lehetővé tette a Toyotának, hogy ne csak jól kinéző, hanem simán futó és nem unalmas családi kompakt legyen. Ez egy olyan autó, amely túl jó ahhoz, hogy csak az utasok hátsó ülésein üljön.
A Corolla a TNGA platformra épül, amely a Toyota legtöbb modelljét alapozza, és már bizonyította, hogy képes hatékony és kellemesen kezelhető autókat létrehozni. Mindenképpen, a Corolla rendelkezik mindazon alapvető jellemzőkkel, amik szükségesek. Az előző modellhez képest 10 mm-rel alacsonyabb a súlypontja, és a karosszéria 60%-kal merevebb. Emellett olyan multi-link hátsó tengellyel rendelkezik, ami meglehetősen szokatlan a kompakt autók között.