Titokban végleg megállapodott Tóth Andi! Ő a szerencsés!

Egyesek szerint újra közelednek egymáshoz, de Tóth Andi legutóbbi megnyilvánulása alaposan megcáfolja ezt az elképzelést. Az énekesnő sosem szívesen nyilatkozott magánéletéről, de legfrissebb bejegyzésével egyértelműen üzent: szíve egy különleges társáé!
MUTATJUK KIT VÁLASZTOTT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ez a Sandero 2020-ban jelent meg. A Dacia 2022 végén enyhén módosította a hűtőrácsot és a belső dizájnt, megváltoztatva a vállalati logót, de szinte mindent más területen változatlanul hagyott. Aztán 2024 elején egy új középső szintű felszereltségi szintet – Journey – adott a választékhoz, új, 109 lóerős 1,0 literes turbós benzines motorral és CVT sebességváltó opcióval.
Ellentétben elődjével, ez a Sandero kényelmi funkciókat kínál – ha úgy tetszik, „kényeztetéseket”. Állítható kormány (magasság és dőlésszög); LED fényszórók; még érintőképernyős infotainment rendszer is (bizonyos felszereltségi szinteken). Rendben, könnyű gúnyolódni az ilyen dolgokon, de ezek arra szolgálnak, hogy megmutassák, mennyire átalakította a Dacia a Sanderót. Lehet, hogy ez az Egyesült Királyság legolcsóbb autója, és még mindig Sandero-nak hívják, de hatalmas különbség van az új és az előző (2013-2020) Sandero között.

Ez az autó a Renault CMF-B platformján alapul. Ez azt jelenti, hogy az alvázát a Renault Clio-val osztja meg, és nagyobb karosszéria-rigidettséget kínál kevesebb tömeggel. Hamarosan elmagyarázom, mit jelent mindez, de itt egy előzetes: jó hír.
Bár az autó összes mérete változatlan maradt, a nyomtáv 41 mm-rel szélesebb, a tengelytávolság pedig 15 mm-rel hosszabb, mint az előző modellen. A kocsi élesebb stílusával és olyan apró részletekkel, mint a hűtőrácson lévő króm, az új Sandero kevésbé nehézkes, mint korábban, és stílusában közelebb áll a mainstream versenytársakhoz, mint a Skoda Fabia.
A legtöbb verzió 1,0 literes, háromhengeres turbós benzinmotorral működik, de a Bi-Fuel egy kicsit más. Egy módosított, 99 lóerős 1,0 literes turbós háromhengeres motorról van szó, amely képes benzinen vagy cseppfolyósított kőolajgázzal (LPG) működni, és mindkét üzemanyagrendszer teljesen külön van. Tehát a hagyományos 50 literes benzintartály mellett egy 40 literes LPG-tartály található ott, ahol a pótkerék szokott lenni. Az LPG olcsóbb, mint a benzin, és kevesebb CO2-t bocsát ki, ráadásul a teljesítmény és a nyomaték is jobb, mint benzines üzemmódban.
Azonban nem mindenhol elérhető az LPG az Egyesült Királyságban, és az autó nem annyira gazdaságos LPG-vel, mint benzinnel: hivatalosan 39,8 mpg-t tud futni LPG-vel, míg benzinnel 52,3 mpg-t. Mégis, ha mindkét tankot feltöltöd, akár 800 mérföldet is megtehetsz velük összesen, ami a Sandero Bi-Fuel-t az egyik legnagyobb hatótávolságú kisautóvá teheti a piacon.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük