Érkezik a Húsvéti Támogatás Időseknek is!

Az alábbi társadalmi csoportok pályázhatnak az idei húsvéti segítségre:
Nyugdíjasok – Az öregségi nyugdíjban részesülők számára meghatározott összegű hozzájárulás jár, amely az aktuális nyugdíjminimum arányában kerül kiszámításra. A jogosultak választhatnak a pénzbeli juttatás és az ajándékcsomag között.
Egyedül nevelő szülők – Azok a szülők, akik gyermeküket egyedül gondozzák, szintén igényelhetik a támogatást. Az összeg mértéke a család bevételeihez igazodik, célja pedig az ünnepi időszak megnövekedett kiadásainak enyhítése.
Többgyermekes családok – Az ilyen háztartások külön támogatásban részesülhetnek, amely szintén a bevételi viszonyokat figyelembe véve kerül megállapításra. A cél itt is az ünnepi terhek csökkentése.
ÍGY LEHET IGÉNYELNI:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Peugeot az elmúlt években egy prémium irányba törekedett, próbálva kihívást jelenteni a már meglévő, feljebb pozicionált márkáknak mind a kivitelezés, mind a figyelemfelkeltő dizájn terén. A 208-ossal mindenképpen sikerült előbbi, különösen a kifinomult műszerfal dizájnjának köszönhetően.
A már jól ismert i-Cockpit elrendezésének legújabb evolúcióját használó e-208-ban a műszerfal magasan elhelyezett, és egy kis átmérőjű kormánykerék fölött található. Mivel ezen a platformon minden autóban nagyon korlátozott a lábtér elöl, ez problémát jelenthet a magasabb vezetők számára, amit még inkább súlyosbít, hogy az i-Cockpit elrendezéshez szükséges, hogy a kormánykereket nagyon alacsonyra állítsák. Mint sok más Peugeot-nál, itt is érdemes legalább beülni az autóba vásárlás előtt, mivel van, akinek tetszik, de mások számára kifejezetten hátrányos lehet.
A magasabb felszereltségű modelleken 3D-s hatású a műszeregység. Ez szép, tetszik, de jobb lett volna néhány fizikai hőmérséklet-szabályozó gomb. A hangvezérlés ebben a tekintetben teljesen haszontalan.

A 10,0 colos infotainment képernyő középen helyezkedik el, és enyhén a vezető felé van döntve. Ezen kívül egy sor gondosan elrendezett „piano” gomb található alatta, amelyek a klímavezérléshez biztosítanak gyorsbillentyűket (bár, sajnos, nem a hőmérséklet-szabályozáshoz), valamint egy érintésérzékeny kezdőlap gombot és egyet a vezetőtámogató rendszerekhez. Korábban egy egész sor gyorsbillentyű volt itt, de ezeket eltávolították az arculatfrissítéssel.
Bár a puha műanyagokat használnak a legfontosabb érintkezési pontokon, és a kapcsolók is elegáns keverékét mutatják a fényes fekete és kefélt fémszerelvényeknek, a kabinban még mindig túl sok alacsonyabb kategóriájú anyag látható ahhoz, hogy az autó következetes, magas minőségérzetet keltsen.
A Peugeot elkötelezettsége, hogy az EV hajtásláncot minél diszkrétebben csomagolja, mindent kihozott abból, ami rendelkezésre áll, ha tér- és praktikum szempontjából nézzük, de egyes területeken még mindig nem túl bőséges a hely. A hátsó ülésen való tér valóban nagyon szűk, bár a 309 literes csomagtér az osztályban jónak számít. Azonban nincs hamis padló, amely alatt el lehetne rejteni a töltőkábelt.
Viszont rengeteg praktikus tárolóhely található az autóban, plusz négy USB port (beleértve a USB-C-t).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük