Petra és Linda csap/tt össze! Az volt a feladatuk, hogy teljesen kinyújtott kézzel tartsanak egy botra rögzített korongot! Petra azonban leengedte a kezét! Ez pedig azt jelentette, hogy a Farm VIP szerdai adásában Dávid Petrának kellett távoznia. Azonban most jön a fordulat!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amikor egy Lotusra gondolsz, általában az alváz és a kezelhetőség jut eszedbe, de mivel az Emira az egyik utolsó olyan autó, amely még hat hengeres motort (ráadásul kompresszorosat) kínál manuális váltóval, a hajtáslánc önálló érvet adhat a vásárlás mellett. Azonban ne legyenek kétségeid afelől, hogy a motor állandó jelenléte érződni fog – és attól függően, hogy miként szeretnéd használni az autót, ez lehet előny vagy hátrány.
A V6-os motor alapvetően nem egy versenyszellemű motor, hanem inkább egy elég egyszerű egység, amelyet az amerikai piacú Toyotákban használtak. A kompresszor mechanikus zümmögése egyes fordulatszám-tartományokban inkább ipari jellegűvé teszi a hangját, szemben például a GTS 4.0 háttérrel rendelkező sportautó-motorjával. Még autópályán való nyugodt haladás közben is hallani lehet a motor munkáját. Másrészt, a motor és a vezetési élmény közötti mechanikai kapcsolat érzete, különösen a manapság egyre sterilizáltabb autók világában, rengeteg rajongót szerzett a tesztelőink körében.
A Lotus valószínűleg korlátozottan változtathat a váltó áttételezésén (hiszen azok nem változtak az eredeti Evora óta), de a jelenlegi választás nem tűnik optimálisnak. Bárcsak a második fokozat ne vinné túl a sebességhatárt, és a hatodik fokozat hosszabb lenne az autópályás haladáshoz.
Amint egy kicsit pörgeted a motort, és a turbók némítása nélkül hallgatod, egyértelműen érezhetővé válik a V6-os jelleg – mélyebb, kevésbé dallamos, mint egy Ferrari 296 vagy egy régi Alfa Romeo Busso, de mégis rendkívül vonzó, és mindehhez hozzáadódik a jellegzetes kompresszor hangja.