Az intézkedés értelmében extra támogatás kerül kifizetésre, amely az év folyamán több alkalommal is hozzájárulhat az idősek megélhetésének stabilizálásához. Az új juttatás célja hasonló a 13. havi nyugdíjhoz: enyhíteni az infláció és az áremelkedés által okozott terheket.
A támogatás különösen azoknak jelenthet könnyebbséget, akik korlátozott anyagi forrásokból gazdálkodnak, és minden hónapban komoly kihívást jelent számukra a szükséges kiadások fedezése. Az összeg hozzájárulhat a gyógyszerek beszerzéséhez, az alapvető élelmiszerek megvásárlásához, illetve a rezsiköltségek kiegyenlítéséhez is.
EKKOR ÉRKEZIK AZ EXTRA TÁMOGATÁS!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ahogy elődje is, az új Subaru Forester is a Subaru Global Platformra épül, néhány átgondolt módosítással.
Az autó torziós merevsége 10%-kal nőtt, amit erősebb felfüggesztés-rögzítések és masszívabb belső váz eredményeznek. A karosszéria most már 27 méternyi szerkezeti ragasztóanyagot használ a korábbi 8 méter helyett, ami javítja a tartósságot és csökkenti a zajszintet. Külön hangszigetelést kapott például a tető, és a Subaru állítása szerint a beltéri zajszint 39%-kal csökkent.
A külső karosszéria módosításai elsősorban az első és hátsó formavilág frissítésére és az aerodinamika javítására irányultak, ami 30 mm-rel megnövelte az autó hosszát (4,67 méterre), és 15 mm-rel a szélességét. Az autó azonban továbbra is megőrzi viszonylagos kompakt méreteit, ami mindig is kedvezett a vidéki magánvásárlóknak – a Forester fő célcsoportjának.
További klasszikus Forester-jellemzők is megmaradtak, például a vékony A-oszlopok és a nagy üvegfelületek, amelyek elöl és hátul is háromszögablakokat tartalmaznak. Az ablakok vállvonala is jelentősen lesüllyed köztük, ami világosabbá teszi a belsőt, és segíti a vezetőt abban, hogy jobban felmérje, mikor közelít meg egy kapufélfát vagy egy szárazkő-falat.
A legnagyobb újdonság a teljesen megújult utastér, amely tartós, de nem feltétlenül luxusminőségű anyagokból épül fel. Az új műszerfal-elrendezés új funkciókat és kezelőszerveket hozott, középpontjában egy 11,6 colos központi kijelzővel, amely végre kompatibilis az Apple CarPlay és az Android Auto rendszerekkel. A két felső felszereltségi szintnél fedélzeti navigáció is jár hozzá.
A Subaru tanult azokból a visszajelzésekből, amelyek a kizárólag érintőképernyős vezérlést bírálták: az audiót és a klímát külön gombok vezérlik, az érintőképernyős ikonok pedig elég nagyok ahhoz, hogy könnyen kezelhetők legyenek. Ez az a fajta egyszerű, de praktikus megoldás, amit mi egyáltalán nem bánunk.
Az autó 15-funkciós vezetőtámogató rendszere az Eyesight nevet viseli, amely öt új funkcióval bővült ebben a modellben. Ezek jól működnek, és képernyőn keresztüli kezelhetőségük intuitív, így például a kevésbé kedvelt Sávtartó Asszisztens is könnyen kikapcsolható.
A Forester beltere világos és szellős a nagy üvegfelületeknek és a relatíve vékony oszlopoknak köszönhetően. Elöl és hátul is háromszögablakok segítik a kilátást, és az ablakvonalat is kissé lejjebb helyezték, hogy a kilátás még jobb legyen – ez komoly előny, miközben a riválisok egyre zártabb belső teret kínálnak. Az autó viszonylag egyenes, magas építésű (teljes magassága 1,73 méter), így a vezetési pozíció is kiemelkedően jó kilátást biztosít. A hátsó lábtér és a csomagtartó is tágasabb, mint a kategóriatársaknál.
Az első ülések kialakítása is változott: az elsődleges kényelmet javították, de a legnagyobb előrelépés egy új deréktámasz, amely az úgynevezett „fejingatózás” mértékét 44%-kal csökkenti – ezt már az első néhány száz méteren érezni lehet.
Az anyagminőség megfelelő – semmi kiemelkedően luxus, de semmi kifogásolható sincs benne.