Nyugdíjak mellé ismét extra juttatást kapnak az idősek!

Az intézkedés értelmében extra támogatás kerül kifizetésre, amely az év folyamán több alkalommal is hozzájárulhat az idősek megélhetésének stabilizálásához. Az új juttatás célja hasonló a 13. havi nyugdíjhoz: enyhíteni az infláció és az áremelkedés által okozott terheket.
A támogatás különösen azoknak jelenthet könnyebbséget, akik korlátozott anyagi forrásokból gazdálkodnak, és minden hónapban komoly kihívást jelent számukra a szükséges kiadások fedezése. Az összeg hozzájárulhat a gyógyszerek beszerzéséhez, az alapvető élelmiszerek megvásárlásához, illetve a rezsiköltségek kiegyenlítéséhez is.
EKKOR ÉRKEZIK AZ EXTRA TÁMOGATÁS!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ahogy elődje is, az új Subaru Forester is a Subaru Global Platformra épül, néhány átgondolt módosítással.
Az autó torziós merevsége 10%-kal nőtt, amit erősebb felfüggesztés-rögzítések és masszívabb belső váz eredményeznek. A karosszéria most már 27 méternyi szerkezeti ragasztóanyagot használ a korábbi 8 méter helyett, ami javítja a tartósságot és csökkenti a zajszintet. Külön hangszigetelést kapott például a tető, és a Subaru állítása szerint a beltéri zajszint 39%-kal csökkent.
A külső karosszéria módosításai elsősorban az első és hátsó formavilág frissítésére és az aerodinamika javítására irányultak, ami 30 mm-rel megnövelte az autó hosszát (4,67 méterre), és 15 mm-rel a szélességét. Az autó azonban továbbra is megőrzi viszonylagos kompakt méreteit, ami mindig is kedvezett a vidéki magánvásárlóknak – a Forester fő célcsoportjának.
További klasszikus Forester-jellemzők is megmaradtak, például a vékony A-oszlopok és a nagy üvegfelületek, amelyek elöl és hátul is háromszögablakokat tartalmaznak. Az ablakok vállvonala is jelentősen lesüllyed köztük, ami világosabbá teszi a belsőt, és segíti a vezetőt abban, hogy jobban felmérje, mikor közelít meg egy kapufélfát vagy egy szárazkő-falat.

A legnagyobb újdonság a teljesen megújult utastér, amely tartós, de nem feltétlenül luxusminőségű anyagokból épül fel. Az új műszerfal-elrendezés új funkciókat és kezelőszerveket hozott, középpontjában egy 11,6 colos központi kijelzővel, amely végre kompatibilis az Apple CarPlay és az Android Auto rendszerekkel. A két felső felszereltségi szintnél fedélzeti navigáció is jár hozzá.
A Subaru tanult azokból a visszajelzésekből, amelyek a kizárólag érintőképernyős vezérlést bírálták: az audiót és a klímát külön gombok vezérlik, az érintőképernyős ikonok pedig elég nagyok ahhoz, hogy könnyen kezelhetők legyenek. Ez az a fajta egyszerű, de praktikus megoldás, amit mi egyáltalán nem bánunk.
Az autó 15-funkciós vezetőtámogató rendszere az Eyesight nevet viseli, amely öt új funkcióval bővült ebben a modellben. Ezek jól működnek, és képernyőn keresztüli kezelhetőségük intuitív, így például a kevésbé kedvelt Sávtartó Asszisztens is könnyen kikapcsolható.
A Forester beltere világos és szellős a nagy üvegfelületeknek és a relatíve vékony oszlopoknak köszönhetően. Elöl és hátul is háromszögablakok segítik a kilátást, és az ablakvonalat is kissé lejjebb helyezték, hogy a kilátás még jobb legyen – ez komoly előny, miközben a riválisok egyre zártabb belső teret kínálnak. Az autó viszonylag egyenes, magas építésű (teljes magassága 1,73 méter), így a vezetési pozíció is kiemelkedően jó kilátást biztosít. A hátsó lábtér és a csomagtartó is tágasabb, mint a kategóriatársaknál.
Az első ülések kialakítása is változott: az elsődleges kényelmet javították, de a legnagyobb előrelépés egy új deréktámasz, amely az úgynevezett „fejingatózás” mértékét 44%-kal csökkenti – ezt már az első néhány száz méteren érezni lehet.
Az anyagminőség megfelelő – semmi kiemelkedően luxus, de semmi kifogásolható sincs benne.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük