A kommentelőknek szemet szúrt egy név: Katona Linda. Csakhogy ilyen nevű versenyző nem szerepel a műsorban. A nézők azonnal kapcsoltak: valószínűleg Fekete Lindára gondolhatott Zsuzsa, csak épp egy jókora bakit vétett. A Facebookon és Redditen záporoztak a megjegyzések:
„Ez egy műsorvezetőtől nagyon ciki.”
„Demcsák teljesen el van veszve.”
„Egy civil évadban is simán elmenne, senki nem ismeri már.” A hibát gyorsan javította, de az internet könyörtelen – ami egyszer kikerül, az ott is marad.
ÍGY REAGÁLT A HIBÁRA A MŰÚSORVEZETŐ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
És ez így is van, őszintén szólva, mivel a teljes hossza 5358 mm. Az extra hosszúság teljes egészében egy hátsó túlnyúlásban koncentrálódik, amelyet 600 mm-rel meghosszabbítottak, és enyhén átalakítottak, hogy minimalizálják a jármű hátsó lejtő szögére gyakorolt kompromisszumot. Ennek köszönhetően ugyanakkora tengelytávval rendelkezik, mint a Defender 110, és csupán egy kicsit nagyobb a fordulási sugara.
Azonban magasabb szintű alapfelszereltséggel rendelkezik, mint a 110, mivel alapáron magasságban állítható légrugózással rendelkezik, ami legalább részben magyarázza a jármű relatív súlyhátrányát (a 130-as modellek körülbelül 200 kg-mal nehezebbek, mint az ekvivalens 110-esek).
A bevezetéskor a motorválasztékot enyhe hibrid hat hengeres benzin- és dízelmotorok alkották. A P400e plug-in hibridhez kapcsolódó hátsó tengelycsomagolás mellett egy nyolcszemélyes 130 PHEV már nagyon távol állt volna.
Szerencsére azonban a szuperfeltöltős 5,0 literes V8-as motor beépítése, hogy létrehozzák az új megadefendert, nyilvánvalóan sokkal könnyebb (és kétségtelenül sokkal nyereségesebb) vállalkozás volt, így itt vagyunk a Land Rover elektromosításának előestéjén, üdvözölve a legújabb, leghangosabb és legdurvább belépőt a 130-as modellcsaládba: a P500-at.
Úgy tűnik, hogy az autóipar és a közvélemény általános iránya alapján egy ilyen nagy és bárdolatlan jármű nem igazán létezhetne 2023-ban. Ez a hatalmas, impozáns óriás – mindössze 2670 kg, 5000 cm³ és 5358 mm – a Land Rover újabb mammutmotoros, mindenhová eljutó apokalipszis-vagonja, amely márciusban, kevesebb mint 12 hónapon belül az első elektromos autóját fogja értékesíteni. Micsoda sokszínűség!
A 130 V8 a Defender nevet eddig nem tapasztalt területre viszi, nemcsak a méretével és jelenlétével, hanem azzal is, hogy a sportos luxus SUV szegmens közepébe helyezkedik el – ahol nyilvánvalóan a Mercedes-AMG G63-mal versenyez, de közvetve más V8-as óriásokkal is, mint az Audi RS Q8 és bizonyos Porsche Cayenne változatok.
A 90-es és 110-es V8-as modellekhez hasonlóan a legnagyobb teljesítményű verzió az előnyújtott 130-ban a JLR „AJ” szuperfeltöltős V8-as motorját használja, nem pedig az új, 4,4 literes BMW V8-ast, amely a csúcs Range Roverekben található, bár egy kicsit csökkentett teljesítménnyel, így „csak” 493 lóerőt és 432 lb-ft nyomatékot kínál.
A JLR vezetői nem árulták el, hogy ez lesz-e az utolsó alkalom, hogy kipróbálhatjuk az elismert AJ motort, de a gyártás végre befejeződött, miután csaknem három évtizedig tartott, és az itt használt egységek egy nem meghatározott mennyiségű készletből származnak, néhányat a legutolsó Jaguar F-Type példányok számára tartalékoltak, így úgy tűnik, hogy a vég közeledik.