Nagy Zsolt Leo barátn/je bö/tö/be akarta juttatni Aureliót! Úgy tudjuk, mindez odáig ment, hogy direkt üzenetek formájában aláírást is gyűjtött azért, hogy Aurelio újra r/csok mögé kerüljön. MUTATJUK MI TÖRTÉNT EZUTÁN!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault által szállított, 1,5 literes, 88 lóerős dCi dízelmotor jobb átlagos mechanikai finomsága és jó gázpedál-reakciója teszi a legelismertebb erőforrássá a való világban. Egy kis kapacitású turbódízelhez képest meglehetősen rugalmas, 148 lb-ft nyomatékkal 1750 rpm-től, és azonnali, tiszta húzóereje még alacsonyabb fordulatszámon is rendelkezésre áll. Emellett 3500 rpm felett is sima és viszonylag jól kezelhető marad.
Kemény fékezéskor a Note elég erősen megdől, de a fékezési teljesítmény indokolt; nedves, hűvös tesztkörülmények között a tesztautó 70 mph-ról 53,1 méteren belül megállt. Ez arra utal, hogy egy közepes felszereltségű Note nagyobb felniátmérőkkel, szárazabb körülmények között várhatóan 50 méteren belül megállhat – tehát ugyanolyan sürgősen, mint a legtöbb négy méteres ötajtós, más szóval. Az alacsonyabb, hagyományos szuperminik, mint a Renault Clio (amely azonos platformot oszt a Notéval), végső soron talán ügyesebbek és élvezetesebbek lehetnek vezetni, de a Nissan nem lassú. A Mini-MPV-k nem az egyértelmű választás azok számára, akik sportos élményekre vágynak, és túlzás lenne azt állítani, hogy a Note valóban szórakoztató. Ennek ellenére dinamikus teljesítménye felér az osztály legjobbjaiéval; elég jó ahhoz, hogy a legkellemesebb autóvá váljon vezetni az olyan osztályban, ahol a megfelelő kezelhetőség rendszerint annyit jelent, amennyit kaphatunk.
A Note másodlagos rugózása (az ütésekkel, egyenetlenségekkel és foltozott aszfalttal való megbirkózás képessége) jobb, mint az elsődleges rugózása (hogyan kezeli a karosszéria a mélyedéseket és dombokat), de mindkettő mérhető riválisokhoz, mint a Meriva és a Modus. Míg a Citroën C3 Picasso lágyabb alváz-beállítása még puhább, párnázott gördülési finomságot biztosít, addig a Nissan agilis alvázegyensúlyának, progresszív válaszának, jó gördülési kényelmének és ugyancsak jó ütéselnyelésének keveréke az összesített teljesítmény szempontjából meggyőzőbb.