A konfliktus nem váratlan fordulatot vett, amikor Baukó Éva nyilvánosan bocsánatot kért. Egy interjúban elismerte, hogy nyers stílusa félreérthető volt, és hangsúlyozta, hogy nem állt szándékában Emesét bántani.
„Mindenki ismer, hogy időnként túl nyersen fogalmazok. Nem az volt a célom, hogy Emesét bántsam vagy lejárassam. Sajnálom, ha megbántottam, és ezúton is elnézést kérek tőle” – nyilatkozta Éva, majd hozzátette, hogy tanult az esetből, és fontolgatja, hogy végleg visszavonul a médiából.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Úgy tűnik, hogy a Renault 7 fokozatú duplakuplungos váltója még nem teljesen kiforrott, és valóban nem egy olyan élmény, mint amire az ember a DSG-jétől számítana. A kézi és a dupla kuplungos váltó közötti különbség sokszor jelentős, különösen a váltások simaságát és a gyors reakciókat tekintve.
A 200 lóerős benzines fogyasztása viszonylag kedvezőnek tűnik, hiszen 8 literes érték a teljesítményéhez képest elég jó. Az 160 lóerős dízelmotor pedig elég jól teljesít az úton, és a 6-6,5 literes fogyasztás is figyelemre méltó, különösen vegyes használat során. A dupla turbós dízel is erősebbnek tűnik, amit a tapasztalatok is megerősítenek.
A motorok és váltók egyértelműen jól teljesítenek, de a Renault DSG váltója még nem tart ott, ahol a versenytársaké. Ha a finom váltások és az azonnali reakciók fontosak, akkor még érdemes lehet várni a fejlesztésekre, bár az egyes verziók már így is kellemes vezetési élményt nyújtanak.