Az egész országot megrázta a hír!

Fodor Zsókának is meg kellett húzni a na/rágs/íjat, és átgondolni, fenn tudja-e tartani kétlaki életét. A színésznő évek óta ingázik Budapest és Pécs között és át kellett gondolnia, mindezt fenn tudja-e tartani. Amennyire tudom, megfogom a p/nzt, de a koromra való tekintettel nem vagyok hajlandó bizonyos dolgokról lemondani. – Nyilatkozta!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A versenytársakat tekintve a Soul-nak nincs túl sok közvetlen konkurense. A Nissan Juke, bár hasonlóan különc, kevesebb teret kínál, a Toyota Urban Cruiser pedig túlságosan unalmas a dizájnjával. A Skoda Roomster viszont stílusban nem találja meg a megfelelő egyensúlyt. Mindez arra utal, hogy sok vásárló inkább a Soul egyedi megjelenésére lesz vonzódva, mint a vezetési dinamikájára, ami kétségtelenül a vonzerejének egyik kulcsfontosságú része.

A működtetési költségek tekintetében a Kia Soul meglehetősen gazdaságos a kategóriájában. A népszerűbb dízelmodell 129 g/km CO2-t bocsát ki, és tisztességes, 54,3 mpg üzemanyag-fogyasztást kínál. A benzines változat kevésbé hatékony, 44,1 mpg-t ér el, és 149 g/km CO2-t bocsát ki.

Azonban a valóságban az üzemanyag-fogyasztás gyakran elmarad a hivatalos számoktól, ami gyakori probléma a hasonlóan dobozos kialakítású modelleknél, mint amilyen a Soul. A valós adatok gyakran a közép-30 mpg-t a benzinesnél és alacsony-40 mpg-t a dízelnél.

A biztosítást tekintve a Soul 14-17-es csoportokba esik a változattól függően, így olcsóbb biztosítást kínál, mint néhány rivális, mint például a Nissan Juke, amely a 16-25-ös csoportok között mozog. Bár a Juke szélesebb motorválasztékkal rendelkezik, és a legnagyobb teljesítményű 188 lóerős 1,6 literes turbó benzinmotorral is elérhető, a Soul még így is jó egyensúlyt kínál a költségek, a hatékonyság és a stílus között.

A piros kesztyűtartó bélése ugyan modern, de az utasaid biztosan beszélni fognak róla, és a hangrendszer kiváló. Bár a Soul nem éppen egy izgalmas vezetési élmény, elég jó vezetni – legalábbis addig, amíg a Nexen abroncsok nem találkoznak egy vizes útszakasszal. A tulajdonlás pedig olcsó és fájdalommentes lesz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük