Hiba a Konklávén! Mégsem sikerült új Pápát választani!

Az információ azonban, mint később kiderült, téves volt. A helyi sajtó egy megbízhatatlan forrásból származó információra alapozta a bejelentést, és idő előtt közölték Prevost nevét. A tévedés oka, hogy egy bennfentesként azonosított, de valójában téves értesülésekkel rendelkező személytől származott a név. A Vatikán hivatalos csatornái eközben még nem erősítették meg az új pápa kilétét.
DE AKKOR KI LETT A PÁPA?:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Berlingónak aligha van esélye megnyerni bármilyen szépségversenyt egy parkolóban, de aki ezt várná tőle, az valójában félreérti a lényeget: itt a funkció sokkal fontosabb, mint a forma.
Ennek ellenére – a szintén furgonalapú és nagyobb méretű Citroën SpaceTourerhez hasonlóan – a Berlingo is megkapta a Citroën új arculatát a 2024-es frissítéssel: C-alakú fényszórógrafikával és ovális keretbe foglalt logóval az orrán.
Azonban az orrplasztikán túl a modellfrissítés „pislogsz és lemaradsz róla” típusú, vagyis csak apró részletek változtak. Ez ugyan kedvez a helykínálatnak és a költségek alacsonyan tartásának – hiszen nem kellett drága lemezmódosításokba fogni –, de több szögből nézve túlságosan hasonlít a Stellantis másik testvérmodelljeire. Ez pedig csalódást kelthet egy olyan márkánál, mint a Citroën, amely hagyományosan mindig törekedett az egyediségre.

A hátsó tolóajtók rendkívül praktikusak, hiszen megkönnyítik a be- és kiszállást szűk helyeken, például amikor gyerekek szállnak be egy parkolóban – viszont elég nehezek lehetnek a kisebbek és az idősebb utasok számára. Ráadásul az ablakok is csak a drágább felszereltségű változatokon húzhatók le; az olcsóbbaknál csupán billenőszellőzőként működnek.
Hátul egy hatalmas, felfelé nyíló csomagtérajtó található, amely teljes hozzáférést biztosít az óriási csomagtérhez – viszont a mérete miatt szűk garázsokban vagy parkolóházakban problémás lehet a használata. Ezért is hasznos, hogy a magasabb felszereltségű változatokon külön is nyitható a hátsó ablak: így kisebb tárgyakat egyszerűbb bepakolni – feltéve, hogy nem túl nehezek.
A Stellantis ezt a generációt – és a hozzá nagyon hasonló testvérmodelleket – „K9”-ként emlegeti. Bár ennek nincs pejoratív értelme, ironikus módon jól illik rá, hiszen a platformja valóban egyfajta keverék.
Az első rész egy továbbfejlesztett EMP2 padlólemezre épül, amelyet például a Citroën C5 Aircross is használ, míg a hátsó futómű a korábbi, B9-es generációjú Berlingóból származik – módosított kivitelben, helytakarékos felfüggesztéssel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük