EZ MÁR NEM JÁTÉK! JÖN A VESZÉLYESEN BRUTÁLIS HIDEG!

Az éjszakák egyre fagyosabbá válnak, és a legnagyobb kihívás nem is a nappali mínuszok, hanem a hőmérséklet éjszakai zuhanása. A fagyzugos területeken akár -11 fokot is mérhetünk, ami bármilyen szokványos téli időjárásnál durvább! Mindez persze nem áll meg itt, hiszen ha figyeljük az előrejelzéseket, a nappali hőmérséklet sem fog felmelegedni 2-3 fok fölé, és az erősebb felhőzet miatt csapadékra sem kell számítani.
Miért lesz ez mégis még keményebb? Miért érdemes tartani az északkeleti szél élénkülésétől, ami további fagyokat hozhat?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár a kilencvenes években nagy népszerűségnek örvendett, a benzin-gázos autók nem váltak igazán elterjedté. Az utólagos átalakítások, a helyigényes tartályok és a parkolóházak szigorú szabályozásai mind hátráltatták a elterjedését. A Skoda és a Dacia is észrevette a lehetőséget a piacon, de leginkább a Dacia tartott ki mellette, és náluk még ma is elérhetők LPG-vel működő, pótkeréktartályos, gyári garanciás autók. A 100 lóerős, 1,0 literes alapmodell is ilyen motorral van felszerelve, és a 100 lóerőt csak gázzal lehet elérni, mindössze 4600-as fordulatszámon, míg benzinnel 4800-nál jön ki a maximális, 90 lóerő. A nyomaték tekintetében is hasonló a helyzet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük