A hatóságok a helyszínen megtalálták az édesanya hátrahagyott autóját, amelyben ott maradt nyolcéves lánya. A kislány feltehetően végignézte az eseményeket, mivel a jármű mindössze néhány méterre parkolt a sínektől. A vonat vezetője 100 km/órás sebességnél próbált vészfékezni, de már nem tudta elkerülni a tragédiát.
A mozdonyvezetőnek akár hosszabb rehabilitációs időszakra is lehetősége van, hogy feldolgozza a történteket.
HÍRFORRÁSOK AZ SÍNRE LÉPÉS OKÁT IS ELÁRULTÁK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Persze nincs tökéletes autó, és a második generációs Mazda 3 sem volt mentes kisebb hibáktól. De a japán autógyártók egyik legnagyobb erőssége, hogy mindig figyelnek – a konkurenciára, a vásárlók visszajelzéseire, sőt, még a kritikus sajtóra is. És tanulnak. Az észrevételeket beépítik, amit az újabb modellek fejlődése mindig visszaigazol.
A Mazda a kilencvenes évek elején nehéz helyzetbe került, amikor pénzügyi okokból fel kellett adnia a Wankel-motorok fejlesztését, valamint a Miller-ciklusú és Comprex-dízelmotorokat. Akkoriban már csökkent az a dicsőség is, amelyet az MX-5 hozott el a márkának, amikor újra népszerűvé tette a könnyű roadstereket – a konkurencia ekkorra már saját modelljeivel is beszállt a versenybe.