„Először egy előzetes szerződésért mentem Tamáshoz. Akkor havi 80 000 Ft-ot kerestem, ami számomra nagy összegnek számított, mivel Szegedről, diplomás színésznőként, csak 24 000 Ft-tal indultam el. Leültünk beszélgetni, és Tamás elmagyarázta, mi a jellemző egy szappanoperára, majd elém tette a papírt, és amikor rápillantottam a számokra, már nem is tudom, mondhatom-e…”
AZTÁN MÉGISCSAK ELÁRULTA AZ ÖSSZEGET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën külseje biztosan nem nevezhető unalmasnak, belül pedig a béke szigete, a kényelmi és biztonsági funkciókkal. A hibrid hajtáslánc teljesítménye bőven elegendő, de az elektromos oldala nem annyira hatékony, ami rontja az összképet. Ha rendszeresen töltjük, még egy ilyen 221 lóerős, 1,7 tonnás crossover fogyasztása is kordában tartható. Ha ezt sikerül megtalálni, akkor már az sem zavaró, hogy a hibrid működése miatt a fékek kicsit „bólogatósak” lettek. Néhány kompromisszumot kell tehát kötni, és hogy végül kinek éri meg ennyi pénzt vagy akár még többet a csúcs-Citroën, azt majd a jövőbeli hibrid C5 X-ek eladásaiból megtudjuk.
Egyébként, az utcánkban áll egy első generációs C5 kombi is. Na, az valódi hajó.