Vasárnap három hete, hogy Dudás Miki édesapja elhunyt, de a temetés szervezése továbbra is lehetetlen. A család teljesen összetört, és a helyzetet csak súlyosbítja, hogy nem tudják, mikor vehetnek végső búcsút a szeretett családfőtől. A család mindent elkövet, hogy megtudja, mikor lehet végre elbúcsúzni a szeretett családfőtől. Egyelőre csak azt tudják, hogy az elhunytat az apósa mellé temetik, mivel nagyon jó kapcsolatban voltak, és szeretnék, ha jó társaságban lenne.
EZÉRT NEM TEMETHETI MÉG EL ÉDESAPJÁT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A tesztelt Tekna felszereltségnek köszönhetően az autó minden fontos vezetéssegítő rendszert tartalmazott, például a sáv- és távolságtartó tempomattól kezdve a 360 fokos parkolókamera rendszerig. Az egyetlen extra, ami nem tartozik a ProPilot csomagba, de a tesztautóban megtalálható, az az intelligens parkolóasszisztens (ami 395 ezer forintért beparkol helyetted), de a kamera rendszer mellett talán nem annyira indokolt. Emellett a fényezés külön feláras, 155 ezer forintért, így a tesztautó végső ára 16 140 000 forint lett. Ez már valóban elég magas ár, és nehéz indokot találni arra, hogy miért érdemes ennyit költeni az e+ modellre, főleg ilyen árkategóriában. Például a Hyundai Kona és a Kia e-Niro 64 kWh-s verziója 13 millió forint környékén már elérhető, és még modernebbek is. A Leaf legolcsóbb 62 kWh-s változata, kedvezmények nélkül, 15,19 millió forintba kerül. Ha pedig magasabb árfekvést nézünk, a Tesla Model 3 sincs túl messze, 18,5 millió forintos áron elérhető.