A miniszterelnök elmondta, hogy utasította Nagy Márton gazdasági minisztert, hogy egyeztessen a kereskedelmi szereplőkkel annak érdekében, hogy megállítsák az árak további emelkedését. Hangsúlyozta, hogy ha békés megállapodással nem sikerül eredményt elérni, akkor hatósági árakat vezetnek be, és ha ez sem hoz megoldást, akár a kereskedők haszonkulcsának korlátozását is kilátásba helyezik. Ugyanakkor hozzátette, hogy ezt a forgatókönyvet elkerülné, mert a megegyezést előnyben részesíti.
ÍGY KAPNAK VISSZA RENGETEG PÉNZT A NYUGDÍJASOK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hajtásláncot tekintve a Honda nem az új HR-V e:HEV rendszerét alkalmazta a Civicben, hanem a CR-V hibrid hajtását vette alapul, de jelentősen átdolgozta. A 135 kW (184 LE) teljesítményű állandó mágneses villanymotor hajtja az első kerekeket, míg a kétliteres, Atkinson-ciklusú benzinmotor generátorként is funkcionál. A közvetlen befecskendezésre való átállás javította a nyomatékleadást, valamint szélesebb fordulatszám-tartományban optimalizálta az üzemanyag-fogyasztást. A rendszer sajátossága, hogy sokkal gyakrabban kapcsol át arra az üzemmódra, amikor a benzinmotor közvetlenül hajtja az első kerekeket, így természetesebb vezetési élményt nyújt.
A fékrendszer és a kormányzás is alapos fejlesztéseken esett át. A regeneratív fékezés zökkenőmentesen működik, és a pedálérzet kifinomult. A kormánymű szintén átdolgozásra került, csökkentették a súrlódást, merevebb rögzítést kapott, valamint a változó áttételnek köszönhetően közvetlenebb lett a visszajelzés. Az új Civic vezethetősége kiemelkedő, és Sport üzemmódban kifejezetten dinamikusan viselkedik. Az automatikus kanyarszabályzó rendszer segíti a gyorsabb kigyorsításokat, a 0-100 km/h-s sprint pedig 8 másodperc alatti értékre csökkent.