A szülők hosszú hónapokig próbálták halogatni a pécsi vizsgálatot, ahol egy gerincszakértő alaposan megvizsgálta a gyermeket. Attól tartottak, hogy esetleg rossz hírt kapnak, mivel Tomika az utóbbi időben nagyon gyorsan nőtt.
„Nagyon aggódtunk, mert sokat nőtt, és láttuk, hogy az izmai nem tart lépést a növekedéssel. Ez már évek óta így van nálunk: nő, görbül a gerince, mindig megijedünk, de még többet tornázunk, jobban figyelünk a korzetre, és megnyugszunk, amikor erősödik” – osztotta meg Tomika édesanyja, Hornischer Anikó.
AZONBAN MEGÉRKEZETT A ROSSZ HÍR:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A HR-V belső tere kényelmes és tágas, bár az anyaghasználat sötét és komor, de az információs rendszer jól kezelhető. A középkonzolon található gombos indítás és a jól működő vezetést segítő rendszerek az autó összességét könnyen kezelhetővé teszik. A hátsó ülésre az autó variálható üléslapjai miatt könnyedén szállíthatók nagyobb tárgyak, de a panoráma tető miatt a fejtér szűkös lehet a hátsó sorban.
A vezetési élmény nem kiemelkedő, hiszen a motor nagy fordulaton zajos és kevésbé dinamikus, mint amire a vásárlók számítanak. A HR-V inkább kényelmes és egyszerű közlekedési eszközként funkcionál, de a sportosabb vezetési élményeket keresőknek nem ideális.
A HR-V nem hoz túlzott meglepetéseket, de megbízhatóságával, kényelmes belső terével és praktikus kialakításával kiváló választás lehet, ha nem is sportos teljesítményre vágyunk. A benzines változat megfelelő fogyasztással rendelkezik, míg a dízel csak hosszú távon hozhat jelentős előnyt. Az autó újonnan drágának tűnhet, de a használtpiacon várhatóan jól tartja majd az árát.