Új hírek érkeztek a Vatikánból Ferenc pápa egészségi állapotáról: a javulás továbbra is érzékelhető, veseműködése stabilizálódik. Egy frissen elvégzett CT-vizsgálat szerint tüdőgyulladása a vártnak megfelelően gyógyul, és a legutóbbi vérvizsgálatok is kedvező eredményeket mutattak. A délután folyamán már ismét dolgozott.
A Szentszéki Sajtóiroda szerdán este friss tájékoztatást adott ki:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ügyes mérnökök csiszolták hihetetlenül finomra ezt a rendszert, le a kalappal előttük. A nagy nyugalmon olykor azért átsejlett a négyhengeres motor zaja, de nem tűnt idegesnek, néha simán csak tudatta, hogy ott van. Ezúttal sajnos nem állt módomban letesztelni a 13,8 kWh-s akkumulátorral elérhető tisztán elektromos hatótávot, amit amúgy 55 kilométeresnek mondanak. Szinte végig lemerült akkuval közlekedtem, így jött ki a 6,8 literes átlagfogyasztás, ráadásul főleg városban. Ritkán írhatok le ilyen örömhírt, de ez a gyári, 7,5 literes kombinált értéket is jócskán alulmúlta. Egy ekkora autótól ez igen derék teljesítmény.
A Santa Fe méretes tárgy: 4,83 méter hosszú, a tengelytávja pedig 2,82 méteres. Nagyjából ebben a kategóriában focizik a Hyundai tesója, a Kia Sorento, a Skoda Kodiaq és a Mazda CX-60 is. A Santa Fe friss modell, magasan kezd az ára: az elsőkerekes, 215 lóerős sima – nem tölthető – hibrid alapára 22,6 millió. A tesztautó hétüléses, összkerekes, 253 lóerős tölthető hibrid volt, amiért minimum 25,3 milliót kell kicsengetni. Sok extrát mondjuk már nem lehet bele pakolni, hiszen a konkrét, nálam lévő autó ára is megállt 25,8 milliónál.