Másnap reggel SMS-t kapott a bankjától, amelyben tájékoztatták, hogy zárolták a számláját, és kértek, hogy vegye fel velük a kapcsolatot. Amikor telefonált, közölték vele, hogy gyanús tranzakciót észleltek a számláján, ezért zárolták azt. Ezt követően feljelentést tett a rendőrségen.
A Vas Vármegyei Rendőr-főkapitányság Bűnmegelőzési Alosztályának figyelmeztetése:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A HR-V egyik jellemzője, hogy a dizájnban található tablet kijelző és a hozzá rendelt fizikai gombok, valamint hangerő-tekerő a funkcionalitást segítik, hiszen vezetés közben sokkal kényelmesebb a fizikai gombok használata, mint egy sík érintőfelület. A kijelző minősége átlagos, és a fedélzeti rendszer is egy kicsit elavultnak tűnik, de mindezek ellenére logikus és könnyen kezelhető, így a technikai eszközökkel kevésbé jártas felhasználók is könnyedén eligazodhatnak rajta. A legtöbb beállítással nem akadt probléma, de például az elektromos kézifék automatikus kiengedésének beállítása több mint 20 percet vett igénybe. A műszeregység vegyes, félig digitális, félig analóg, és bár minden szükséges információ megjelenik rajta, a grafikája elég elavult, szürke, sematikus és olyan, mintha a 2000-es évek közepéről származna.
A HR-V egyik legnagyobb előnye a belső tér, különösen a hátsó ülésen. A hely bőséges, a hátsó üléseken akár egy 190 centi magas személy is kényelmesen elfér. Ez a tágas belső tér a Jazzből átvett jól megtervezett megoldásoknak köszönhető, mint például az alacsony ülések, de a magas tetővonal is segít a komfortban. A csomagtér ugyan nem kiemelkedő a kategóriájában (319 liter), de a padló sík, ha a hátsó üléseket ledöntjük, és a rakodófelület jól kihasználható.