Ekkor a nap nem lesz Busz közlekedés! A buszosok nem adják fel!

Dobi István szerint a szolgáltatások biztosítása sztrájk nélkül is nehéz, mivel óriási a karbantartó- és buszvezetőhiány. Sokan közülük hamarosan nyugdíjba mennek, és fiatalok nem lépnek helyükre ilyen fizetésekért. Éppen ezért nem túlzás 25 százalékos béremelést követelni. Ezt indokolta a szakszervezet vezetője a hétfőn véget ért, két napos tiltakozásuk kapcsán, amelyet a résztvevők száma és az összes dolgozóhoz viszonyított aránya alapján sikeresnek tekintettek.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Működését tekintve inkább villanyautó, mint hibrid. Az akkumulátora 1,97 kWh kapacitású, és mivel nem lehet külső áramforrásról tölteni, csak a belső égésű háromhengeres turbós benzinmotor képes rá. Az 1,5-ös motor nincs közvetlen kapcsolatban a kerekekkel, így egy soros hibridről van szó, ami különösen érdekes és szokatlan felépítést jelent. Ez az első olyan sorozatgyártású belső égésű motor, amely képes aktívan változtatni a hengerűrtartalmát és a kompresszió arányt üzem közben. A háromhengeres motor főtengelyéhez egy második tengely is csatlakozik, amely külön hajtókarokkal rendelkezik, és egy aktuátor segítségével képes elforgatni. Ezáltal a dugattyúk alsó holtpontja bizonyos üzemállapotokban lejjebb kerül, így a motor nagyobb lökettérfogatot érhet el, ha több teljesítményre van szükség. Az ilyen komplex működést egy külön cikk is megérdemelne, de a pontos megértéshez érdemes megtekinteni a videót a működéséről.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük